Gravatar

#661 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg tager 0. pladsen. Øv. Næste gang stemmer jeg langt mindre med hjertet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#662 tiany 15 år siden

Nå jeg ser hvor mange rigtige de 3 vindere havde, så er jeg godt tilfreds med mine 16 rigtige.

chandler75 (656) skrev:

alef1, der i forummet afslørede sine bud, vandt spøjst nok 1. præmien :)

Ha - funny, især fordi så mange var efter ham.
Valar morghulis
Gravatar

#663 elwood 15 år siden

Hehe jeg synes sku det er sejt gået.

Jeg tabte, men havde heller ikke regnet med og vinde, jeg er dog glad for at Up og Michael Gianccio vandt... når nu Thomas Newman ikke var med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#664 NightHawk 15 år siden

Jeg mndes ikke, at ha' gættet så mange forkert som i år. Jeg fik en vaskeægte røvfuld af min lillesøster og skylder hende nu en 1. stk. film efter eget valg, som var vores interne dyst hovedpræmie. :)

Og stort tillykke til de tre vindere i Filmz konkurrencen. :)

# 663 -

Elwood er du klar over, at du gik glip af din heltinde i går. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#665 tiany 15 år siden

NightHawk (664) skrev:

# 663 -

Elwood er du klar over, at du gik glip af din heltinde i går. ;)

Ja hun var bare meget nervøs, hvilket hun også lige ville gøre alle andre opmærksomme på.
Valar morghulis
Gravatar

#666 NightHawk 15 år siden

# 665 -

Ja, hun stod allerede og så nærmest forkrampet ud, inden de begynde at læse op fra telepromteren.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#667 frankdrebin 15 år siden

#666 Ja, og hun vidste heller ikke rigtigt hvor hun skulle gøre af sine hænder :)
Gravatar

#668 Michael Andersen 15 år siden

Ha - funny, især fordi så mange var efter ham.

Ah nu er du for streng, woman ;P Der var en der var 'efter' ham og jeg skar det ud i pap bagefter. Det kan man vist ikke kalde for mange. Indrømmet, da jeg skrev til ham tænkte jeg ikke over at først til mølle-princippet gjaldt. Tillykke til alef1 :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#669 tiany 15 år siden

#668 Undskyld - jeg mente bare der var andre end dig efter ham ;)

Men man fortryder da lidt at man ikke kopierede hans svar, for så havde man stadig hevet 2. pladsen hjem :D
Valar morghulis
Gravatar

#670 filmz-jonasgr 15 år siden

Næste år lader jeg en terning bestemme hvor jeg sætter mit kryds ved kortfilmene. Det er lidt hip som hap hvem der vinder den. Og ved bedste udenlandske skal man ikke tage favoritten men der kommer lige efter :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: