Jeg mndes ikke, at ha' gættet så mange forkert som i år. Jeg fik en vaskeægte røvfuld af min lillesøster og skylder hende nu en 1. stk. film efter eget valg, som var vores interne dyst hovedpræmie. :)
Og stort tillykke til de tre vindere i Filmz konkurrencen. :)
# 663 -
Elwood er du klar over, at du gik glip af din heltinde i går. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Ah nu er du for streng, woman ;P Der var en der var 'efter' ham og jeg skar det ud i pap bagefter. Det kan man vist ikke kalde for mange. Indrømmet, da jeg skrev til ham tænkte jeg ikke over at først til mølle-princippet gjaldt. Tillykke til alef1 :)
Næste år lader jeg en terning bestemme hvor jeg sætter mit kryds ved kortfilmene. Det er lidt hip som hap hvem der vinder den. Og ved bedste udenlandske skal man ikke tage favoritten men der kommer lige efter :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#661 Lord Beef Jerky 15 år siden
#662 tiany 15 år siden
Ha - funny, især fordi så mange var efter ham.
#663 elwood 15 år siden
Jeg tabte, men havde heller ikke regnet med og vinde, jeg er dog glad for at Up og Michael Gianccio vandt... når nu Thomas Newman ikke var med 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#664 NightHawk 15 år siden
Og stort tillykke til de tre vindere i Filmz konkurrencen. :)
# 663 -
Elwood er du klar over, at du gik glip af din heltinde i går. ;)
#665 tiany 15 år siden
Ja hun var bare meget nervøs, hvilket hun også lige ville gøre alle andre opmærksomme på.
#666 NightHawk 15 år siden
Ja, hun stod allerede og så nærmest forkrampet ud, inden de begynde at læse op fra telepromteren.
#667 frankdrebin 15 år siden
#668 Michael Andersen 15 år siden
Ah nu er du for streng, woman ;P Der var en der var 'efter' ham og jeg skar det ud i pap bagefter. Det kan man vist ikke kalde for mange. Indrømmet, da jeg skrev til ham tænkte jeg ikke over at først til mølle-princippet gjaldt. Tillykke til alef1 :)
#669 tiany 15 år siden
Men man fortryder da lidt at man ikke kopierede hans svar, for så havde man stadig hevet 2. pladsen hjem :D
#670 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"