Gravatar

#1 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Ahh det bliver godt.
Har entlig ikke ret meget at, skrive om det.
Vil bare høre om det er noget i oxo, går og ser frem til her denne søndag?

(9O.ô)9 Vs. Q(^.^Q)

#2 filmz-Martin Schou 22 år siden

Tjaa, nu har jeg ikke fjernsyn, og det ser ikke ud til, DR2 sender det på nettet ... ellers ville jeg gerne have set det.
I'm not left-handed either.
Gravatar

#3 filmz-nemesis 22 år siden

Jeg hørte over Talking Movies, at showet vil blive sendt med fem sekunders forsinkelse pga. episoden med Janet Jackson og superbowl. På den måde har de også mulighed for, at bleepe ukvemsord ud. De er tossede de amerikanere. :-|
Gravatar

#4 filmz-Martin Schou 22 år siden

Jeg kan lige forestille mig en takketale a lá Michael Moore

"I would just like to say that George Bush is the [fake voice]best[/fake voice] president this country has ever had. You should be [fake voice]proud[/fake voice] of what you have done to this country. Taking us to [fake voice]Mars[/fake voice] and [fake voice]helping[/fake voice] innocent children with your [fake voice]prudent[/fake voice] war. [fake voice]Thank[/fake voice] you George Bush! [fake voice]Thank[/fake voice] you! [fake voice]Thank[/fake voice] very much!"
Gravatar

#5 filmz-Martin Schou 22 år siden

Er der i øvrigt nogen, der holder Oscar-aften i nærheden af Københavnsområdet, som gerne vil have besøg?

Jeg kan byde på dumme kommentarer, dumme jokes og god whiskey :-)
Gravatar

#6 chandler75 22 år siden

# 3 Akademiets formand har sagt at det ikke vil komme på tale med forsinkelse.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften.
YAAAAAAAAAAAHHHHhhhh

#8 filmz-Wacker 22 år siden

Den skal ses i min seng, med puder i ryggen, samt cola og chips, og en ministøvsuger ved hånden, hvis jeg krummer for meget. Sådan er det når der sker røv og nøgler på lolland :-/
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 Morbid 22 år siden

Her er forberedelserne færdige. Cola & chips er købt og mine predictions er printet ud, så jeg kan sidde og heppe med.

Held og lykke til alle jer andre nørder, som også håber på en filmz.dk oscar til reolen. Må bedste m/k vinde
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#10 filmz-Zitter 22 år siden

Jeg har lige taget mig et "lille" powernap på en 3 timer, så nu er jeg fandme klar til i aften. Bliver spændende at stå op imorgen kl. lidt i 7 !

Skriv ny kommentar: