Jeg hørte over Talking Movies, at showet vil blive sendt med fem sekunders forsinkelse pga. episoden med Janet Jackson og superbowl. På den måde har de også mulighed for, at bleepe ukvemsord ud. De er tossede de amerikanere. :-|
Jeg kan lige forestille mig en takketale a lá Michael Moore
"I would just like to say that George Bush is the [fake voice]best[/fake voice] president this country has ever had. You should be [fake voice]proud[/fake voice] of what you have done to this country. Taking us to [fake voice]Mars[/fake voice] and [fake voice]helping[/fake voice] innocent children with your [fake voice]prudent[/fake voice] war. [fake voice]Thank[/fake voice] you George Bush! [fake voice]Thank[/fake voice] you! [fake voice]Thank[/fake voice] very much!"
Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. Oscar aften. YAAAAAAAAAAAHHHHhhhh
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Den skal ses i min seng, med puder i ryggen, samt cola og chips, og en ministøvsuger ved hånden, hvis jeg krummer for meget. Sådan er det når der sker røv og nøgler på lolland :-/
#1 filmz-Seth GekOo 22 år siden
Har entlig ikke ret meget at, skrive om det.
Vil bare høre om det er noget i oxo, går og ser frem til her denne søndag?
(9O.ô)9 Vs. Q(^.^Q)
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#2 filmz-Martin Schou 22 år siden
#3 filmz-nemesis 22 år siden
#4 filmz-Martin Schou 22 år siden
"I would just like to say that George Bush is the [fake voice]best[/fake voice] president this country has ever had. You should be [fake voice]proud[/fake voice] of what you have done to this country. Taking us to [fake voice]Mars[/fake voice] and [fake voice]helping[/fake voice] innocent children with your [fake voice]prudent[/fake voice] war. [fake voice]Thank[/fake voice] you George Bush! [fake voice]Thank[/fake voice] you! [fake voice]Thank[/fake voice] very much!"
#5 filmz-Martin Schou 22 år siden
Jeg kan byde på dumme kommentarer, dumme jokes og god whiskey :-)
#6 chandler75 22 år siden
#7 filmz-Seth GekOo 22 år siden
YAAAAAAAAAAAHHHHhhhh
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#8 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#9 Morbid 22 år siden
Held og lykke til alle jer andre nørder, som også håber på en filmz.dk oscar til reolen. Må bedste m/k vinde
#10 filmz-Zitter 22 år siden