Er der nogen der heller Oscar-fest i Odense(hvis Oscar bliver til noget)..
Og må jeg komme hjem? :)
Eller hvis der er stemning for det, så kan jeg godt ligge kollegiekøkken til, der er plads til hvertfald 10, og flere hvis folk ikke skal sidde i en sofa.
#2 - de gjorde det sidste år - må de ha' gjort, for kan huske de viste Pan's Labyrinth først og det kan ikke ha' været forrige år - og vil tro de også gør det i år, men har ikke hørt fra dem endnu (plejer at få mail med det).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så kom mailen fra BioCity Odense. Deres Oscar-arrangement starter kl 23.30, hvor de starter med at vise No Country for Old Men. 150 for alm., 125 kr for VIP.
Fra mailen: "På grund af manuskriptforfatternes strejke i Hollywood er ingen ting sikkert i år. Om selve showet bliver til noget eller ej, må tiden vise. Læs mere om stejken.
BioZonen har dog valgt at gennemføre Oscar Night lige meget hvad - The show must go on!
Så om aftenen slutter efter et pressemøde eller et grandiost show, er vi desværre ikke herre over. Heldigvis er sidste nyt fra Hollywood, at håbet vokser - strejken skulle nemlig lakke mod enden!"
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 Skeloboy 17 år siden
Og må jeg komme hjem? :)
Eller hvis der er stemning for det, så kan jeg godt ligge kollegiekøkken til, der er plads til hvertfald 10, og flere hvis folk ikke skal sidde i en sofa.
Og rigelig med plads til at kokkere også
#2 Yoda 17 år siden
Nogle der ved, om BioCity i Odense viser Oscar-Showet? Kan ikke huske, om de gjorde det sidste år...
#3 lagoni 17 år siden
#4 Steffan Rasmussen 17 år siden
#5 Skeloboy 17 år siden
#6 Skeloboy 17 år siden
#7 lagoni 17 år siden
Fra mailen:
"På grund af manuskriptforfatternes strejke i Hollywood er ingen ting sikkert i år. Om selve showet bliver til noget eller ej, må tiden vise. Læs mere om stejken.
BioZonen har dog valgt at gennemføre Oscar Night lige meget hvad - The show must go on!
Så om aftenen slutter efter et pressemøde eller et grandiost show, er vi desværre ikke herre over. Heldigvis er sidste nyt fra Hollywood, at håbet vokser - strejken skulle nemlig lakke mod enden!"
#8 Skeloboy 17 år siden
Har aldrig været derinde, men jeg vælger at holde derhjemme i stedet:)
For de 150kr/person kan man dæleme købe meget mad og guf:)