Mine besvarelser i konkurrencen stemmer slet ikke overens med hvad jeg rent faktisk svarede? Det er højt besynderligt, da jeg er 100 % sikker på at jeg f.eks. stemte på social network som vinder af adapterede manus og natalie portman som skuespiller, men der står at jeg har stemt hhv. king's speech og annette bening, hvilket jeg aldrig kunne drømme om at stemme... kan nogen svare mig på, hvad der er gået galt?
Jeg synes det var det var et godt show i år... gode værter og god hyldest til de gamle film. Jeg fandt showet bedre end de forgangene 2-3 år... Jeg synes introen var sjov
Men ja RDJ og Jude Law som værter næste år.... men spørgsmålet er om de tør lade RDJ være vært.
#581 elwood 14 år siden
Thomas Newman vandt jo desværre ikke, og det forstår jeg slet ikke oh well næste år.
Og ja som jeg nævnte før, og tidligere end Hans Pilgaard RDJ og Jude Law som Oscar Værter næste år make it happen!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#582 Kruse 14 år siden
Hehe, great minds think alike ;)
#583 JannikAnd 14 år siden
#584 tiany 14 år siden
Tænkte jeg også - der var lige en der ville hylde Aliens
#585 elwood 14 år siden
Anne Hathaway's sang til Hugh jackman ok fremfør, og sjov, men havde nu håber på en cameo af en art on stage just for the fun of it.
#586 azwethinkweiz 14 år siden
#587 Antlion 14 år siden
#588 tiany 14 år siden
Jeg fandt showet bedre end de forgangene 2-3 år... Jeg synes introen var sjov
Men ja RDJ og Jude Law som værter næste år.... men spørgsmålet er om de tør lade RDJ være vært.
#589 elwood 14 år siden
Ja tiany intro'en var sjov nok, men jeg ku ikke lade være og tænke Billy Crystal da jeg så den.
#590 chandler75 14 år siden