Gravatar

#591 tiany 14 år siden

azwethinkweiz (586) skrev:
Mine besvarelser i konkurrencen stemmer slet ikke overens med hvad jeg rent faktisk svarede? Det er højt besynderligt, da jeg er 100 % sikker på at jeg f.eks. stemte på social network som vinder af adapterede manus og natalie portman som skuespiller, men der står at jeg har stemt hhv. king's speech og annette bening, hvilket jeg aldrig kunne drømme om at stemme... kan nogen svare mig på, hvad der er gået galt?

Du skal ikke kigge på dem der er grønne, men dem der er røde. Filmz's system fucker
Valar morghulis
Gravatar

#592 Kruse 14 år siden

Ja, jeg synes også at det var et godt show i år. Faktisk var det første gang at jeg så showet live, hvilket bestemt er noget der skal gentages næste år :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#593 tiany 14 år siden

Nu skal jeg bare lige vente 30 min inden jeg kan gå i seng - for så passer det med at jeg kan vække kæresten og lave morgenmad til ham :)
Valar morghulis
Gravatar

#594 elwood 14 år siden

Nå nu vil jeg lige spise det IS jeg ikke nåede og finde frem under showet. endte med og sidde ved pc'en med strem til venstrer og filmz til højre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#595 azwethinkweiz 14 år siden

Så de røde er de rigtige? Okay, men hvad er de grønne så? For jeg har ikke stemt på biutiful som bedste udenlandske, jeg stemte på hævnen... god damn it.
Gravatar

#596 chandler75 14 år siden

Jeg har deaktiveret konkurrencen, så den ikke skaber unødig forvirring - så får vi lige kigget på den senere i dag.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#597 tiany 14 år siden

azwethinkweiz (595) skrev:
Så de røde er de rigtige? Okay, men hvad er de grønne så? For jeg har ikke stemt på biutiful som bedste udenlandske, jeg stemte på hævnen... god damn it.

Som Chandler75 siger, så har de problemer med systemet. Det bliver fikset senere... tror det var meningen at de ville indsætte de rigtige undervejs, men det fejlede.

Valar morghulis
Gravatar

#598 elwood 14 år siden

Men som sagt fælles filmz event næste år, ellers så ved jeg at jeg muligvis godt kan ha plads til gi-jones og kruse nu når jeg kan se NRK1 på you på nettet, kan bare føre signalet over til tv'et næste år.

Men kan også være Nayze er hjemme og ikke flyttet til Kbh. så crasher vi self. blot hos ham eller Stefan Daugaard 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#599 tiany 14 år siden

elwood (594) skrev:
Nå nu vil jeg lige spise det IS jeg ikke nåede og finde frem under showet. endte med og sidde ved pc'en med strem til venstrer og filmz til højre.

Is til morgenmad - mums...
Valar morghulis
Gravatar

#600 Kruse 14 år siden

azwethinkweiz (595) skrev:

Bare rolig, dine svar er registreret. Der er bare nogle tekniske problemer i øjeblikket :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: