Gravatar

#631 elwood 14 år siden

Hentyder du ikke til Brad Bird ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#632 Michael Andersen 14 år siden

Whispering Horse (629) skrev:
I øvrigt så synes jeg egentlig ikke I er gået så meget amok i år, med jeres post.

Det ved jeg nu ikke. Tianys talestrøm ville nok kunne tage pusten fra Aaron Sorkin ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#633 elwood 14 år siden

Jeg går først amok med indlæg, når der er E3 messen, det er der jeg lige får et boost, når jeg langer ud efter Sony, Microsoft og Nintendo.
Gravatar

#634 Highland Park 14 år siden

#631: Ups...

Det går godt her til aften.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#635 Babo Rises 14 år siden

Whispering Horse (629) skrev:
Se en Fincher til Oscar uddelingen, han lignede mest af alt en som ventede på det hele sluttede så han kunne komme til at skyde sin kommende film.

Sådan ser han bare ud :) han mindede mig om Real Madrids gamle træner del Bosque, som kunne se trist ud, selvom han lige har vundet CL finale :)
Gravatar

#636 Slettet Bruger [553069896] 14 år siden

#635 Hehe, ja det tror jeg nu også. Jeg tror skam han var meget glad på sine kollegers vegne.

Det er dog ikke nogen hemmelighed at han ikke ligefrem promoverer sig så meget, men det kan selvfølgelig ligeså godt have noget at gøre med at han ikke bryder sig om at stå i centrum. Og selv om jeg tror at akademiet har givet prisen til den de synes har gjort det bedste, både instruktør og film, kan jeg ikke lade være med at tænke at han muligvis kan fremstå som lide arrogant set fra akademiets synspunkt (uden at han på nogen måde behøver at være det ).
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#637 Babo Rises 14 år siden

Han ligner ikke en mand der ønsker at stå i centrum, nej :) han sagde også, at han undrede sig over han blev kontaktet vedr. filmen, da han normalt ikke lavede den type som Social Network.
Gravatar

#638 Corgan 14 år siden

Jeg gætter på at det var Jesse Eisenbergs første og sidste Oscar nominering som skuespiller (med mindre der bliver lavet en efterfølger til The Social Network, hvori han endnu en gang kan spille sig selv)
Gravatar

#639 elwood 14 år siden

Mark Zuckerberg Vs. Jack Dorsey: Tweet this Motherf!cker!
Gravatar

#640 Kruse 14 år siden

Corgan (638) skrev:
(med mindre der bliver lavet en efterfølger til The Social Network, hvori han endnu en gang kan spille sig selv)

Jeg vil nu netop sige at han i "The Social Network" var en hel del anderledes end han er i de fleste film han er med i.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: