#635 Hehe, ja det tror jeg nu også. Jeg tror skam han var meget glad på sine kollegers vegne.
Det er dog ikke nogen hemmelighed at han ikke ligefrem promoverer sig så meget, men det kan selvfølgelig ligeså godt have noget at gøre med at han ikke bryder sig om at stå i centrum. Og selv om jeg tror at akademiet har givet prisen til den de synes har gjort det bedste, både instruktør og film, kan jeg ikke lade være med at tænke at han muligvis kan fremstå som lide arrogant set fra akademiets synspunkt (uden at han på nogen måde behøver at være det ).
Han ligner ikke en mand der ønsker at stå i centrum, nej :) han sagde også, at han undrede sig over han blev kontaktet vedr. filmen, da han normalt ikke lavede den type som Social Network.
Jeg gætter på at det var Jesse Eisenbergs første og sidste Oscar nominering som skuespiller (med mindre der bliver lavet en efterfølger til The Social Network, hvori han endnu en gang kan spille sig selv)
#631 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#632 Michael Andersen 14 år siden
Det ved jeg nu ikke. Tianys talestrøm ville nok kunne tage pusten fra Aaron Sorkin ;)
#633 elwood 14 år siden
#634 Highland Park 14 år siden
Det går godt her til aften.
#635 Babo Rises 14 år siden
Sådan ser han bare ud :) han mindede mig om Real Madrids gamle træner del Bosque, som kunne se trist ud, selvom han lige har vundet CL finale :)
#636 Slettet Bruger [553069896] 14 år siden
Det er dog ikke nogen hemmelighed at han ikke ligefrem promoverer sig så meget, men det kan selvfølgelig ligeså godt have noget at gøre med at han ikke bryder sig om at stå i centrum. Og selv om jeg tror at akademiet har givet prisen til den de synes har gjort det bedste, både instruktør og film, kan jeg ikke lade være med at tænke at han muligvis kan fremstå som lide arrogant set fra akademiets synspunkt (uden at han på nogen måde behøver at være det ).
#637 Babo Rises 14 år siden
Han ligner ikke en mand der ønsker at stå i centrum, nej :) han sagde også, at han undrede sig over han blev kontaktet vedr. filmen, da han normalt ikke lavede den type som Social Network.
#638 Corgan 14 år siden
#639 elwood 14 år siden
#640 Kruse 14 år siden
Jeg vil nu netop sige at han i "The Social Network" var en hel del anderledes end han er i de fleste film han er med i.