Gravatar

#191 elwood 12 år siden

Woody Allen prisen kom da bag på mig, synes ikke rigtig jeg havde hørt noget buzz omkring at den sku være en sikker vinder, som du fik det til og lyde som 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#192 JannikAnd 12 år siden

Herzogs film er heldigvis ikke så banale som hans udtalelser. Men fair nok, ret banalt spørgsmål til at starte med.
Gravatar

#193 Lord Beef Jerky 12 år siden

#191 Jeg har slet ikke lyttet til buzz denne omgang... på nær naturligvis alt omkring The Artist, den er svær at omgå. Men en stumfilm som manuskriptvinder, kan jeg slet ikke se. Jeg anser disse priser som værende sikkerhed på, at de to film i hvert fald ikke vinder bedste film. Bare et velfortjent skulderklap til to gode film som er i kategorien Bedste Film, men ikke vinder fordi The Artist nupper den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#194 elwood 12 år siden

Ahh ja det ok, men det lød bare som om du ikke ku se andre vinder i kategorien 8-)

Haha J. Edgar 8-)

Jawwn failed attempt at double meaning descriptions.
Gravatar

#195 Lord Beef Jerky 12 år siden

#194 Hehe det kunne jeg heller ikke, men det betyder ikke at jeg kunne have taget fejl alligevel... det gjorde jeg f.eks. med cinematography og visual effects, som jeg helt sikkert troede gik til en anden film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#196 elwood 12 år siden

btw. Scorsese Drinking game, eller hvad gik det ud på weird ?
Gravatar

#197 MMB 12 år siden

Fik sgu 2 ud af 3 kortfilm rigtige, og den jeg ikke fik rigtig var min outsider. Godkendt.
Gravatar

#198 MMB 12 år siden

elwood (196) skrev:
btw. Scorsese Drinking game, eller hvad gik det ud på weird ?

Det er en joke fra SAG-awards. :)
Den går ud på, at man skal drikke, hver gang ordet Scorsese bliver nævnt.
Gravatar

#199 elwood 12 år siden

Mythbusters: Adam Savage ? hehe.

#198 Ahh ok, så var det derfor jeg ikke forstod den.
Gravatar

#200 Michael Andersen 12 år siden

Zimmer på guitar.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: