Gravatar

#41 Castanea 12 år siden

Som Rochester?
Gravatar

#42 JannikAnd 12 år siden

Foeller (40) skrev:
JannikAnd (39) skrev:
Foeller (37) skrev:

Ja, jeg fatter heller ikke Hills nominering. Pitt for TTOL eller Kingsley for Hugo burde have haft en nominering i stedet.
Og jeg er ret sikker på, du er Pitt fan. ;) Mig snyder du ikke!
Hvis Fassbender ikke måtte nomineres for bedste hovedrolle, kunne de have nomineret mini-fassbender for birolle. Den karakter var godt nok livlig!

Man crush? ;)
Jeg sætter pris på sexet, uanset køn. Men at tiltrækkes af Fassbender i Shame... SÅ twistet er jeg ikke :)
Gravatar

#43 Castanea 12 år siden

JannikAnd (39) skrev:
mini-fassbender

?
Gravatar

#44 MMB 12 år siden

JannikAnd (42) skrev:
Foeller (40) skrev:
JannikAnd (39) skrev:
Foeller (37) skrev:

Ja, jeg fatter heller ikke Hills nominering. Pitt for TTOL eller Kingsley for Hugo burde have haft en nominering i stedet.
Og jeg er ret sikker på, du er Pitt fan. ;) Mig snyder du ikke!
Hvis Fassbender ikke måtte nomineres for bedste hovedrolle, kunne de have nomineret mini-fassbender for birolle. Den karakter var godt nok livlig!

Man crush? ;)
Jeg sætter pris på sexet, uanset køn. Men at tiltrækkes af Fassbender i Shame... SÅ twistet er jeg ikke :)

Har jo ikke set filmen endnu, men tror nu nok, du har et lille man crush. :P
Gravatar

#45 MMB 12 år siden

Caliban (43) skrev:
?

Den lille kommandant.
Gravatar

#46 JannikAnd 12 år siden

Den lille kommandant, ja. Har mere screen-time end Judi Dench havde i sin Oscar-vindende rolle, så hvorfor ikke?
Gravatar

#47 MMB 12 år siden

JannikAnd (46) skrev:
Den lille kommandant, ja. Har mere screen-time end Judi Dench havde i sin Oscar-vindende rolle, så hvorfor ikke?

Fordi den ikke spiller et medlem af kongefamilien!
Gravatar

#48 JannikAnd 12 år siden

Foeller (47) skrev:
Fordi den ikke spiller et medlem af kongefamilien!
Nej, man skal vist spille en britisk karakter af historisk betydning nu om dage.
Gravatar

#49 Castanea 12 år siden

Foeller (45) skrev:
Den lille kommandant.

?
Gravatar

#50 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg skal da ellers love for at der bliver fremvist nogle påklistrede smil af de der Red Carpet-interview-folkens..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: