#30 Glad for at du nævnte "The Squid and the Whale" som er en fremragende, men desværre meget overset film. Men den er jo fra sidste år, og den var faktisk nomineret for bedste manuskript (hvilket de bedste film altid lader til at blive).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#31 Ah ja den er selvfølgeligt fra sidste år, det er den tid på dagen hvor man ikke er helt frisk længere. :) Og ja - "The Squid and The Whale" er en overset lille perle, der fortjener væsentlig mere opmærksomhed end en nominering for bedste manuskript. Jeff Daniels er fænomenal, det er mig en gåde hvorfor han ikke blev nomineret.
Ja, jeg syntes også den blev grotesk overset. I særklasse en af sidste års bedste film. At det så var et temmelig svagt år i mine øjne er ligegyldigt, Squid and Whale var en fantastisk oplevelse - og en af de få film, der overvældede mig på den der dejlige overraskende måde :)
#25 - Det er kort ja, men spørgsmålet er vel også om meget ikke vil have været overflødigt havde man forsøgt at gøre den længere. Jeg synes den er fin som den er, og det er da en fornøjelse at se, at selv i USA kan de stadig finde ud af at lave film under 2 timer - der stadigvæk når hele vejen rundt om "historien" på trods af den korte spilletid.
"Crash" bør ikke have være blandt "årets bedste film" - og bør iøvrigt slet have ikke vundet. Eneste es i ærmet den film havde var Matt Dillons fine præsentation.
#31 Benway 19 år siden
#32 dolphinfriendly 19 år siden
#33 Benway 19 år siden
Amen til det. Jeg er fuldstændig enig.
#34 ks 19 år siden
#35 chandler75 19 år siden
#36 ks 19 år siden
#37 jessup 19 år siden
#38 dolphinfriendly 19 år siden
#39 chronaden 19 år siden
enig i at den ikke skulle have vundet
#40 jessup 19 år siden