#6, Uffe Buchard har også været gæst i studiet de sidste par år, han blev dog som regel smidt ud efter den røde løber var overstået, så den rigtige film snak kunne begynde.
#13, De må for min skyld tale alt det de vil. Bare de kun gør det i pausen, og det så er forholdsvist filmrelateret. Gider ikke høre om alle de forbandede smykker:)
Pyha, sikke nogle trælse eksperter de har fundet til deres studie på TV2 :) Må indrømme, at jeg altid har syntes Søren Høy gjorde et udmærket arbejds, i hvert fald bedre end hvad der ser ud til at blive budt på i år.
Ellen DeGeneres som vært er virkelig også en ting jeg er lidt ked af i år, men det må så opvejes af, at det rent faktisk er en af de mest spændende oscaraftener jeg kan huske. Vinderne, i de fleste af tilfældene, er vitterligt svære at forudse, hvilket er noget jeg i hvert fald sætter stor pris på. Nu gælder det bare om at finde en måde hvorpå man kan klare natten uden at sumpe helt hen :)
#11 Lawman. 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
installere den og starte den op, der vil være en kanal der hedder Academy Awards den har nummer 51222. det er direkte fra ABC's feed 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-vassago 17 år siden
#14 elwood 17 år siden
Bare lige for at være sikker.
#15 filmz-grev_michal 17 år siden
#16 elwood 17 år siden
Der var lige en hilsen fra Roger Ebert der ikke ku komme.
#17 Lawman. 17 år siden
#18 enfilmnørd 17 år siden
Men ja Billy Crystal er den bedste.
#14 Jo det er 2.30
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#19 ks 17 år siden
Ellen DeGeneres som vært er virkelig også en ting jeg er lidt ked af i år, men det må så opvejes af, at det rent faktisk er en af de mest spændende oscaraftener jeg kan huske. Vinderne, i de fleste af tilfældene, er vitterligt svære at forudse, hvilket er noget jeg i hvert fald sætter stor pris på. Nu gælder det bare om at finde en måde hvorpå man kan klare natten uden at sumpe helt hen :)
#20 filmz-grev_michal 17 år siden
Robin Williams og Bill Murray var 2 personer jeg kunne se gøre god figur.