Nu indrømmer jeg blankt, at jeg ikke ved hvem Sally Kirkland er, men at der ikke er en eneste i studiet der ved hvem hun er, synes jeg simpelthen er for ringt. Få da nogle film-eksperter i studiet, istedet for de flødeboller!
Har lige sendt et spørgsmål ind - gætter på de ikke bruger den hehe :D
Mail:
Vi sidder nogle stykker og diskuterer lidt frem og tilbage omkring aftens vinder. Diskutionen går på at der er så mange remakes/genindspilninger i Hollywood at det nærmest vil bekræfte trenden hvis The Departed vinder. Hvad synes I om den vinkel? Synes I at det er positiv/negativ udvikling?
Hvis vi lige skal vende det der er på skærmen for tiden, så må jeg indrømme at jeg ikke forstår mig ret meget på mode. Men en ting kan jeg dog konstatere. Cameroon Diaz og Jennifer Lopez så fantastisk smukke ud!! :D
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#21 Lawman. 17 år siden
#22 filmz-Munk 17 år siden
- Steve Carell
#23 filmz-grev_michal 17 år siden
Synes dog at Thomas Willum er helt fin - han er jo trods lidt mere inde i brancen end de andre okkenokker
#24 filmz-grev_michal 17 år siden
Mail:
Vi sidder nogle stykker og diskuterer lidt frem og tilbage omkring aftens vinder. Diskutionen går på at der er så mange remakes/genindspilninger i Hollywood at det nærmest vil bekræfte trenden hvis The Departed vinder. Hvad synes I om den vinkel? Synes I at det er positiv/negativ udvikling?
#25 filmz-Munk 17 år siden
Hendes profil på imdb
- Steve Carell
#26 Lawman. 17 år siden
#27 cans 17 år siden
#28 filmz-grev_michal 17 år siden
#29 filmz-Munk 17 år siden
Men en ting kan jeg dog konstatere. Cameroon Diaz og Jennifer Lopez så fantastisk smukke ud!! :D
- Steve Carell
#30 filmz-grev_michal 17 år siden