Gravatar

#21 Lawman. 17 år siden

Nu indrømmer jeg blankt, at jeg ikke ved hvem Sally Kirkland er, men at der ikke er en eneste i studiet der ved hvem hun er, synes jeg simpelthen er for ringt. Få da nogle film-eksperter i studiet, istedet for de flødeboller!
Gravatar

#22 filmz-Munk 17 år siden

På et eller andet punkt kunne jeg godt tænke mig at se Will Ferrell i rollen, men tror bare han vil komme til at virke overgearet!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#23 filmz-grev_michal 17 år siden

Det virker lidt som nogle tilfældige undskyld udtrykket "medieludere" der har sagt ja for at få deres fjæs på skærmen :-)

Synes dog at Thomas Willum er helt fin - han er jo trods lidt mere inde i brancen end de andre okkenokker
Gravatar

#24 filmz-grev_michal 17 år siden

Har lige sendt et spørgsmål ind - gætter på de ikke bruger den hehe :D

Mail:

Vi sidder nogle stykker og diskuterer lidt frem og tilbage omkring aftens vinder. Diskutionen går på at der er så mange remakes/genindspilninger i Hollywood at det nærmest vil bekræfte trenden hvis The Departed vinder. Hvad synes I om den vinkel? Synes I at det er positiv/negativ udvikling?
Gravatar

#25 filmz-Munk 17 år siden

Det er heller ikke de mest berømte film hun nogensinde har været med i.
Hendes profil på imdb
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#26 Lawman. 17 år siden

Ja, tjekkede den godt. Utroligt hun er blevet inviteret:)
Gravatar

#27 cans 17 år siden

nogen der ved om man kan ændre opløsningen på TVUplayer? får ondt i øjnene at kigge på det der kornede møg :(
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#28 filmz-grev_michal 17 år siden

Nope det er streamningens kvalitet det er ikke noget du kan ændre på desværre
Gravatar

#29 filmz-Munk 17 år siden

Hvis vi lige skal vende det der er på skærmen for tiden, så må jeg indrømme at jeg ikke forstår mig ret meget på mode.
Men en ting kan jeg dog konstatere. Cameroon Diaz og Jennifer Lopez så fantastisk smukke ud!! :D
- Steve Carell
Gravatar

#30 filmz-grev_michal 17 år siden

Mode er for mig om jeg skal tage tøj på eller ej - ikke hvadfor noget tøj det er :-p

Skriv ny kommentar: