de kunne godt have givet bill M - terrence howards nominering.
nå men ellers ser det jo ret fornuftigt ud. De eneste 2 store film jeg mangler at få set er munich og p and p. ( derudover squid and the whale under screenplay)
Hvis der var nogen, der havde forudsagt, at Matt Dillon (inden Crash) en dag ville blive nomineret for en Oscar havde jeg grinet min røv i laser. Men det er dejligt at se :) Og et eller andet sted også dejligt, at Russel Crowe ikke er nomineret. Det tyder desværre på at Maria Bello har lidt samme skæbne, som Scarlett Johansson for Lost in Translation...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Der er ikke de store overraskelser. Måske at Constant Cardener ikke blev nomineret for bedste film. Men mine to favoriter er med. Og nu mangler jeg bare at se Capote. Tror mest på Munich. Den er FANTASTISK.
#32 Ja lidt en skam synes hun gjorde det fantastisk, har set filmen 2 gange og hver gang lægger man mere mærke til hende end Viggo, ikke at han spillede dårligt...men alligevel.
Hehe, hvem finder på makeup kategorien? Det er nærmest en skændsel at blive nomieret der. Det er sådan en slags: Du-var-for-dårlig-til-de-andre-kategorier-men-for-dyr-til-ingen pris
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#31 filmz-grev_michal 19 år siden
de kunne godt have givet bill M - terrence howards nominering.
nå men ellers ser det jo ret fornuftigt ud. De eneste 2 store film jeg mangler at få set er munich og p and p. ( derudover squid and the whale under screenplay)
#32 tiny 19 år siden
Og et eller andet sted også dejligt, at Russel Crowe ikke er nomineret.
Det tyder desværre på at Maria Bello har lidt samme skæbne, som Scarlett Johansson for Lost in Translation...
#33 noget 19 år siden
#34 Tylerdurden 19 år siden
Mine bud:
Actor:
Joaquin Phoenix
WALK THE LINE
S. Actor:
George Clooney
SYRIANA
Actress:
Felicity Huffman
TRANSAMERICA