Men flot at UP fik så mange - inklusiv Best Picture...
Ja, det overraskede mig lidt. Plejer animationsfilm ikke at være i en kategori for sig, altså Bedste Animationsfilm? Eller er det mig der har sovet i timen?
Ja, det overraskede mig lidt. Plejer animationsfilm ikke at være i en kategori for sig, altså Bedste Animationsfilm? Eller er det mig der har sovet i timen?
Har netop set, at 'Up' både er nomineret som 'Bedste Animationsfilm' og 'Bedste Film'. Er det ikke noget nyt, at animationsfilm kan nomineres i sidstnævnte kategor sammen med "almindelige" film?
Jo men nu er de også blevet udvidet til 10 film og så er det blevet muligt. Der skal jo tjenes penge i disse dage :)
Jeg tvivler nu på, at de nogensinde lader en animationsfilm vinde for BÅDE 'Bedste Film' og 'Bedste Animationsfilm', for det plejer at være sådan, at Oscar-vinderen for Bedste Film også er en film der er blevet nomineret for sine skuespilpræstationer, og jeg har svært ved at se dette ske med 'voice actor'-præstationer.
Jamen det tror jeg nu heller ikke. Jeg tror at "Up" er valgt som en af filmen fra 6-10 og dermed ville den ikke være kommet med hvis der var 5 film. Den skal nok vinde for bedste animationsfilm dog.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#21 McPeter 15 år siden
#22 tiany 15 år siden
#23 BN 15 år siden
#24 filmz-jonasgr 15 år siden
Ja der er vist noget med at pengene spiller ind :)
'Cause I'm evil"
#25 tiany 15 år siden
#26 filmz-jonasgr 15 år siden
Invictus var den eneste jeg havde forkert i mit gæt i bedste film og The Blind Side var den som tog dens plads.
'Cause I'm evil"
#27 BN 15 år siden
Har netop set, at 'Up' både er nomineret som 'Bedste Animationsfilm' og 'Bedste Film'. Er det ikke noget nyt, at animationsfilm kan nomineres i sidstnævnte kategor sammen med "almindelige" film?
#28 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#29 BN 15 år siden
Jeg tvivler nu på, at de nogensinde lader en animationsfilm vinde for BÅDE 'Bedste Film' og 'Bedste Animationsfilm', for det plejer at være sådan, at Oscar-vinderen for Bedste Film også er en film der er blevet nomineret for sine skuespilpræstationer, og jeg har svært ved at se dette ske med 'voice actor'-præstationer.
#30 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"