Jeg mener det var i 2001, at Dancer in the dark var nomineret til en oscar. Her kom Björk i et svanekostume, med hovede og vinger og alt andet, det så ikke så pænt ud. :-|
Så hvis der er nogen der har et kostume, der er "lidt for meget" så kunne de jo få svaneprisen.
Uha nej...det er ikke så fikst....*GG*. Jeg synes nu heller ikke at Nicole Kidman var helt heldig sidste år, men det var dog ikke SÅ ekstremt *G*
#50 Ta' dog og drop det. Er jeg måske off-topic nu. Hvad kan man evt konkludere at det betyder?...og vis det ikke er personligt, så lad være med at nævne mit navn -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#53 - Nej, det er fair at tale om tøjet de har på til oscar-showet, det er der jo nogen der interesserer sig for. Tror bare Eventium omtaler den generelle Off-topic-tendens, der har været på det seneste.
Men nej, Björk var bestemt ikke heldig med sin svane. Jeg har ikke stor forstand på tøj, men jeg kunne da se, at den ikke var for køn.
[Edit: Efter at have set topic igen, må jeg jo give Eventium ret, det er off-topic. Jeg glemte lige, at den var om hvordan vi skulle se showet.]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 filmz-nemesis 22 år siden
Så hvis der er nogen der har et kostume, der er "lidt for meget" så kunne de jo få svaneprisen.
#52 lagoni 22 år siden
#53 filmz-Asta 22 år siden
Jeg synes nu heller ikke at Nicole Kidman var helt heldig sidste år, men det var dog ikke SÅ ekstremt *G*
#50 Ta' dog og drop det. Er jeg måske off-topic nu. Hvad kan man evt konkludere at det betyder?...og vis det ikke er personligt, så lad være med at nævne mit navn
-
#54 dyg 22 år siden
Men nej, Björk var bestemt ikke heldig med sin svane. Jeg har ikke stor forstand på tøj, men jeg kunne da se, at den ikke var for køn.
[Edit: Efter at have set topic igen, må jeg jo give Eventium ret, det er off-topic. Jeg glemte lige, at den var om hvordan vi skulle se showet.]
#55 filmz-Asta 22 år siden
....men ikke godt nok tilsyneladende....
#56 davenport 22 år siden
-Jeg lokker med storskærm.. (Og gratis popcorn!)
#57 Kalle Ferm 22 år siden
#58 davenport 22 år siden
#59 Tylerdurden 22 år siden
Jeg glæder mig helt vildt!
#60 davenport 22 år siden
Det kunne Biocenter Kolding lære noget af!