ikke for at være streng, men kan i ikke gå til dating.dk (eller lign.) med jeres små-snak? det for lidt tråden til at kører død med alt den snak der ikke har noget med emnet at gøre :)
Eller også skulle der oprettes en ignore mulighed?
Mht Oscar, skal jeg bare sidde med vennerne og se det, og sammenligne vores "predictions", bare lidt surt at man skal op kl lidt i 7 dagen efter :|
Ja, jeg har med vilje ikke skrevet i denne tråd, da jeg højst sandsynlig ikke skal se Oscar uddelingen på Søndag/Mandag. Jeg skal op Mandag klokken 6 og på arbejde.
Det er lidt surt nu når selveste Crystal er med igen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#46 Hjemmebag...jamen dog :-) Ja, det er vel som regel kvinderne der er mest interessante, mht. påklædning. Der er altid noget virkelig hæsligt og noget virkelig flot. Hvem der mon kan løbe med prisen for værste påklædning..... :-s -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#41 filmz-Asta 22 år siden
-
#42 filmz-Asta 22 år siden
-
#43 filmz-Zitter 22 år siden
Eller også skulle der oprettes en ignore mulighed?
Mht Oscar, skal jeg bare sidde med vennerne og se det, og sammenligne vores "predictions", bare lidt surt at man skal op kl lidt i 7 dagen efter :|
#44 Morbid 22 år siden
#45 DarkLight 22 år siden
Det er lidt surt nu når selveste Crystal er med igen.
#46 filmz-nemesis 22 år siden
Det allermest spændende bliver dog, at se hvad de kendte har på når de går på den røde løber. ;-/
#47 filmz-Asta 22 år siden
Ja, det er vel som regel kvinderne der er mest interessante, mht. påklædning. Der er altid noget virkelig hæsligt og noget virkelig flot. Hvem der mon kan løbe med prisen for værste påklædning..... :-s
-
#48 filmz-nemesis 22 år siden
#49 filmz-Asta 22 år siden
-
#50 filmz-Alex De Large 22 år siden
Og filmz er blevet offtopic efter Asta er kommmet... Meget offtopic.... No offence du, det er ikke personligt :)