følger kanalen gratis med?! Synes ellers ikke jeg kan finde den :S Kan sagtens finde DR HD men TV2 FILM HD synes altså ikke at være der? (Jeg har Yousee, fuldpakken)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#16 det har jeg også, og jeg har den heller ikke. Ifølge Yousees eget materiale, skal man også have yousee plus for at få den. Den almindelige TV2Film er er dog intet problem.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#14/16/17 - Det er vel afhængig af jeres antenneforening. Ved Zaptor er der i hvert fald stor forskel i pakkerne fra antenneforening til antenneforening.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#19 Der er også forskel på at være kunde gennem en antenneforening og være kunde direkte hos Yousee. Har man den "almindelige" fuldpakke, så er TV2 Film HD, der i hvert fald ikke.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#11 mvejen 15 år siden
#12 filmz-Utyske 15 år siden
Samme her. :) Ska' da ha'!
#13 MMB 15 år siden
#14 Steve 15 år siden
Det gør man ved at have yousee som udbyder og have en digital bosk/modtager så følger kanalen gratis med. ;)
#15 mvejen 15 år siden
#16 Twister 15 år siden
følger kanalen gratis med?! Synes ellers ikke jeg kan finde den :S Kan sagtens finde DR HD men TV2 FILM HD synes altså ikke at være der? (Jeg har Yousee, fuldpakken)
#17 frahm-2 15 år siden
det har jeg også, og jeg har den heller ikke. Ifølge Yousees eget materiale, skal man også have yousee plus for at få den.
Den almindelige TV2Film er er dog intet problem.
#18 filmz-Utyske 15 år siden
Zaptor leveres af Stofa, ikke Yousee, derfor er deres kanalpakker ikke ens. :)
#19 dyg 15 år siden
#20 frahm-2 15 år siden
Der er også forskel på at være kunde gennem en antenneforening og være kunde direkte hos Yousee.
Har man den "almindelige" fuldpakke, så er TV2 Film HD, der i hvert fald ikke.