Gravatar

#1 cansi 18 år siden

Er der nogen herinde der ved hvilke kanal der ud sender oscar showet i år?
Gravatar

#2 frahm-2 18 år siden

Jeg vil umiddelbart tro at det er TV2 igen. De køber jo normalt retighedderne for mere end et år ad gangen og da de overtog dem sidste år vil jeg gå udfra at det er på TV2 igen. Hvilken en af TV2 kanalerne det bliver er dog et godt spørgsmål. Jeg håber at de sender den på den landsdækkende i år, sådan så alle kan se den. Nu kan jeg heldigvis godt se TV2Film, men det er da lidt noget fusk at lægge sendingen på den kanal.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 e-male 18 år siden

I år så jeg den online via en eller gratis streaming kanal. Det betød dog, at der var lidt forsinkelse på i forhold til TV2 film, men til gengæld slap man vist for, hvad der eftersigende skulle have været meget dumme analyser og kommentarer fra Hans Pilgaard.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#4 frahm-2 18 år siden

ja det var ikke det skarpeste team de havde sammensat. Faktisk synes jeg de skulle bringe Palle Strøm tilbage. Han skal selvfølgelig ikke kommentere under showet, som han plejede, men analyserne imellem akterne var, så vidt jeg husker, meget gode. Jeg er bare glad for at jeg slipper for Søren Høy.
Gravatar

#5 filmz-Kadann 18 år siden

Meget godt at tråden lige blev taget op, så jeg kan huske at få fri om mandagen. :)

Så står den på høj cigarføring og hygge i hjemmet.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 Spanner 18 år siden

Hellere Søren Høy end Hans Pilgaard. Høy ved i det mindste lidt om film og ved hvem, der har instrueret hvad.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 Åkepool 18 år siden

#6 - Men hellere Palle Strøm end en af de to :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 Skeloboy 18 år siden

Oscar uddelingen var forfærdelig...Hans Pilgaard var da meget hyggelig, men ham den anden var supertræls at høre på, og Iben Hjejle gentog bare ham den irriterende...

+ de havde ikke set specielt mange af filmene, og det nævnede de af og til...har de ikke set dem, skal de ikke snakke om dem...
Gravatar

#9 frahm-2 18 år siden

Var det Søren Frellesen, der var den anden? Jeg husker det sgu ikke lige nu. Hvis det var ham er han nu ikke den værste. Hvis det var Niels Friid så har det da helt sikkert været forærdeligt, hvilket også kunne være grunden til at jeg har blokkeret den traumatiske oplevelse.
Gravatar

#10 Spanner 18 år siden

Det var Søren Frellesen og så var der en tredje, der kun sagde dumme ting og ellers bare sad med sine for korte bukser og grimme tennissokker.

Frellesen ved da i det mindste noget om film.

Så længe det ikke er Niels Frid - det ville være 5 timers konstant smerte. Jeg glemmer aldrig den morgen P3 nyhederne havde ham med over telefonen og han fortalte om Brokeback Mountain, der havde vundet. Instrueret af Ang Lee - som også åbenbart havde instrueret MI2 ifølge hr. Frid.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: