Jeg ved ikke, om dette har været oppe at vende før herinde, i så fald: my bad.
Jeg glæder mig meget til at se Oscar-uddelingen i år, lige som hvert år, men så vidt jeg ved, er Paprika Steen valgt som årets TV2 vært - af uforklarlige årsager.
Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at se showet fra en anden kanal eller streame det direkte, uden Paprika tilsat.
Nogen der kan hjælpe med et (lovligt) link eller nogen der har andre forslag? Jeg kan ikke forestille mig, at jeg er den eneste, der står i dette dilemma?
..Hvis jeg kan holde mig vågen, da jeg holder fest aftenen før, skal løbe motionsløb kl. 11 og skal se Carling Cup finale om eftermiddagen. No sleep till Brooklyn!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 Cjm1985 12 år siden
Jeg glæder mig meget til at se Oscar-uddelingen i år, lige som hvert år, men så vidt jeg ved, er Paprika Steen valgt som årets TV2 vært - af uforklarlige årsager.
Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at se showet fra en anden kanal eller streame det direkte, uden Paprika tilsat.
Nogen der kan hjælpe med et (lovligt) link eller nogen der har andre forslag? Jeg kan ikke forestille mig, at jeg er den eneste, der står i dette dilemma?
#2 dyg 12 år siden
Er der ingen af de andre nordiske eller tyske kanaler, der viser showet?
#3 Kruse 12 år siden
#4 Collateral 12 år siden
Tiany skrev følgende i "Foellers Oscartråd":
Ved ikke om det er blevet nævnt tidligere i tråden (orker ikke lige at kigge 800 indlæg igennem), men her er lidt info:
Sådan ser du Oscar-showet
TV 2 Film og TV 2 Film HD
Optakt fra den røde løber og hele showet - men altså kun for dem, der ikke har YouSee som tv-udbyder.
NRK1 (norsk tv)
Sender Oscar-showet live hele natten.
Pro7 (tysk tv)
Kanal 9 (svensk tv)
#5 Cjm1985 12 år siden
#6 dyg 12 år siden
..Hvis jeg kan holde mig vågen, da jeg holder fest aftenen før, skal løbe motionsløb kl. 11 og skal se Carling Cup finale om eftermiddagen. No sleep till Brooklyn!