Det udkommer ikke på dvd, fordi Oscar-akademiet gerne vil bibeholde en "unik" aura over showet, hvilket indebærer, at showet kun må vises én gang - direkte. Derefter må der kun vises enkelte, bestemte klip.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Hvis de skulle gøre showet mere "unikt", var det måske en ide at lade showet tage den tid det skal og ikke "rushe" det hele færdigt. Det er ihvertfald den følelse jeg har sat tilbage med de sidste år. - Det gør det naturligvis ikke bedre at man savner BC :-(
Ja, jeg ville også gerne have samtlige oscar år stående på hylden, men sådan skal det åbenbart ikke være ;)
En direkte visning, derefter må der vises et sammenklippet(sammendrag) show i en bestemt periode, derefter er det kun udvalgte vindere der kan ses klip af.
#1 SpielbergFreak 19 år siden
Og hvorfor udgiver man ikke Oscar showet på DVD hvert år?
#2 chandler75 19 år siden
Det udkommer ikke på dvd, fordi Oscar-akademiet gerne vil bibeholde en "unik" aura over showet, hvilket indebærer, at showet kun må vises én gang - direkte. Derefter må der kun vises enkelte, bestemte klip.
#3 SpielbergFreak 19 år siden
#4 frahm-2 19 år siden
#5 filmz-grev_michal 19 år siden
Ja, jeg ville også gerne have samtlige oscar år stående på hylden, men sådan skal det åbenbart ikke være ;)
En direkte visning, derefter må der vises et sammenklippet(sammendrag) show i en bestemt periode, derefter er det kun udvalgte vindere der kan ses klip af.
#6 SpielbergFreak 19 år siden
Kan ikke finde nogen.... leder specielt efter klip hvor Spielberg modtager oscars forhenholdsvis Schindler's List og Saving Private Ryan
#7 frahm-2 19 år siden
Der er masser hvis du søger på "academy awards". Prøv evt. at søge på "academy awards spielberg".
#8 SpielbergFreak 19 år siden
(sidder ved et engelsk tastatur, og kan ikke finde firkanten)
Har proevet, men kan intet finde....
#9 frahm-2 19 år siden
Så kan jeg sgu ikke lige hjælpe dig
#10 SpielbergFreak 19 år siden
Hvad kan du så?!?!?!?!?!? HEHEHE :-)