#40 & #41: Jeg spørger lige (sikkert dumt) af ren nysgerrighed; er der overhovedet noget af det, der er lovligt? Jeg kender intet til justin.tv og myp2p.
#42 Intet af det er lovligt, så snakken burde egentlig stoppe, men jeg plejer nu blot og lade admins om reminderen, den kommer nok også hvis det blir ved 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 Intet af det er lovligt, så snakken burde egentlig stoppe, men jeg plejer nu blot og lade admins om reminderen, den kommer nok også hvis det blir ved 8-)
Da du ikke henter noget ved stream, så mener jeg ikke det er ulovligt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Han ville vel ikke lave sin egen konkurrence-kanal? Han ville bare se et stream på nettet? Og som seer, mener jeg ikke det er ulovligt. Eller i hvert fald mere grå-zone end bare hente
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#41 Razzia 16 år siden
Nogle af dem kræver dog, at man har installeret et program, men det kan man læse mere om på siden.
#42 Highland Park 16 år siden
#43 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 Highland Park 16 år siden
#45 DarkLight 16 år siden
Da du ikke henter noget ved stream, så mener jeg ikke det er ulovligt?
#46 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 DarkLight 16 år siden