Jeg besøgte fornylig den berømte by Timbuktu der ligger i Mali - bogstaveligt talt på kanten af Sahara! For tiden er jeg ved at lave et foredrag om besøget i Mali.
Som mange nok vil huske, er det Timbuktu Anders And tit er flygtet til. Jeg har selv et Anders And blad hvori det sker - det er bare fuldstændigt væk! Jeg vil gerne have scannet et billede af det, så jeg kan bruge det i starten af foredraget.
Er der nogen der tilfældigvis har et billede fra Anders And, hvor Anders siger han vil flygte til Timbuktu? Så ville jeg blive utrolig glad for en indscanning eller et digi-foto af det.
Har googlet det - men har ikke fundet helt rigtige...
Det er sikkert lidt et longshot... men nu forsøger jeg. Filmz skuffer sjældent. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Har lige tjekket alle vores gamle Anders And-blade igennem, men kunne ikke finde nogen eksempler på omtalen af Timbuktu. De fleste af de ca. 40 blade, vi har, er fra 1980'erne og 1960'erne. Er det kun de helt gamle blade, der indeholder eksempler på, at den stakkels Anders flygte til Timbuktu? ... Hvor gammelt er f.eks. det blad, som er blevet væk for dig?
Tak bn. Hmm, jeg kan faktisk ikke huske hvor gamle de er. :-/ Vil umiddelbart gætte på mellem 80'erne faktisk.
Solhanne - tak for det. Der mangler bare lidt tekst på billedet - det skal gerne forklare sig selv på powerpointen - det vil ikke virke hvis jeg skal beskrive hvad der sker.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Alternativt kunne du - hvis du er en stor Anders And-fan - købe en af de der store bøger, hvori de har samlet nogle af Carl Barks' bedste historier om Anders And. I dem må der næsten være et eksempel på det, du søger.
#1 Kalle Ferm 16 år siden
Som mange nok vil huske, er det Timbuktu Anders And tit er flygtet til. Jeg har selv et Anders And blad hvori det sker - det er bare fuldstændigt væk! Jeg vil gerne have scannet et billede af det, så jeg kan bruge det i starten af foredraget.
Er der nogen der tilfældigvis har et billede fra Anders And, hvor Anders siger han vil flygte til Timbuktu? Så ville jeg blive utrolig glad for en indscanning eller et digi-foto af det.
Har googlet det - men har ikke fundet helt rigtige...
Det er sikkert lidt et longshot... men nu forsøger jeg. Filmz skuffer sjældent. ;-)
#2 BN 16 år siden
Så har du set denne her?
Det er desværre på tysk og i sort/hvid.
#3 Kalle Ferm 16 år siden
Men tak for det. :-)
#4 BN 16 år siden
#5 BN 16 år siden
Har lige tjekket alle vores gamle Anders And-blade igennem, men kunne ikke finde nogen eksempler på omtalen af Timbuktu. De fleste af de ca. 40 blade, vi har, er fra 1980'erne og 1960'erne. Er det kun de helt gamle blade, der indeholder eksempler på, at den stakkels Anders flygte til Timbuktu? ... Hvor gammelt er f.eks. det blad, som er blevet væk for dig?
#6 Steffan Rasmussen 16 år siden
link til cbarks.dk
#7 Kalle Ferm 16 år siden
Solhanne - tak for det. Der mangler bare lidt tekst på billedet - det skal gerne forklare sig selv på powerpointen - det vil ikke virke hvis jeg skal beskrive hvad der sker.
#8 Highland Park 16 år siden
#9 Kalle Ferm 16 år siden
#10 BN 16 år siden