Men det kommer selvfølgelig også an på længden af manken, for snakker vi det her, så vil jeg nok anbefale en træhøvl, den skræller skidtet af på nul komma fem, bare et lille hint ;)
Jeg synes nu det værste ved barber maskiner er bladene som man skal købe på et tidspunkt, de koster jo næsten det samme som en barbermaskine, og hvis ikke så efter 2-3 køb gør de.
Fuldstændig forrykt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Man kan ikke spøger andre til råds om barbermaskiner, det er simpelhen så forskelligt fra person til person pga hudtype, skægvækst osv. Hvis man sætter det op i store træk er man enten en Philips eller Braun mand, deres maskiner er meget forskellige, så det er bare at prøve sig frem, hvis din skæg vækst er "normal" vil jeg forslå dig at købe en maskine til over 1000 kr. Da barberbladene ellers ikke er meget hver.
#1 filmz-sanjo 17 år siden
Nogen der har erfaringer med dem?
I må meget gerne anbefale nogen andre, som I har erfaringer med.
#2 Bobby Singer 17 år siden
Personligt fortrækker jeg en god ostehøvl, bare et lille hint ;)
#3 Bobby Singer 17 år siden
#4 filmz-DocDoom 17 år siden
#5 filmz-sanjo 17 år siden
#6 elwood 17 år siden
Fuldstændig forrykt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Steve 17 år siden
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
Nej de er ikke meget hver, men tilsammen er de meget. Til gengæld er de ikke meget værd :-D
#9 Steve 17 år siden
#10 akerman 17 år siden
Da jeg skulle købe, undersøgte jeg en del via google og endte med Braun - primært fordi den skulle irritere huden mindre end philips.
er rigtigt godt tilfreds med den so far.