Gravatar

#1 elwood 19 år siden

Lidt krytisk emne, men jeg kan ikke lige skrive det anderledes.

Jeg vil bare høre om der er nogen som har noget erfaring i det med betaling for downloads, hvo'en det er lettest/smartest at gøre.

Det jeg mener er hvis nu man har en video, man har lavet og andre skal betale for at downloade den, hvad er så den bedste måde at løse det på.

Jeg kunne forstille mig at en paypal function, hvor man sender linket bagefter til betaleren bliver for besværligt i længden at administrer.

så jeg ville lige høre om nogen havde nogle gode forslag til dette ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Øhh elwood... Hvilke "videoer" er det du render og laver?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Michael Andersen 19 år siden

"Debbie Does The Blues Brothers"?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 Derfor 19 år siden

Som du selv siger vil en paypal funktion og et automatisk mail funktion nok være det mest optimale, men kan ikke se hvorfor det skulle være besværligt at administrere, det eneste du skal gøre er vel at tjekke kontoen engang imellem, og overføre pengene ? (Har ikke så meget erfaring med paypal så ret mig endelig)
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Gravatar

#5 elwood 19 år siden

#3 ahh Dammit det sku være en overraskelse.

It's Dark and I'm Wearing Sunglasses hit it 8-)

#4 hmm ja det må vidst være en paypal funktion, jeg tænkte bare om der var alternativer, men det kan nok godt ordnes med en paypal løsning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

Du kan jo også bruge www.ewire.dk - Det er den vi bruger til salg af BI fra hjemmesiden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: