Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Er der nogen der kender en god og billig fagforening?
Jeg er (af underlige grunde) medlem af TIB, og betaler godt 1200,- md. for mit medlemsskab og A-kasse.
Det vil jeg da gerne ha ændret. Jeg synes det er for mange penge.
Jeg arbejder som sagsbehandler, så det er også tosset at være i TIB (Træ & Byg)!
- Jeg er dog ikke uddannet socialrådgiver, så deres er udelukket.
Nogen der har et billigt alternativ? (Jeg skal jo spare, så jeg kan få nogle flere film!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Kan du ikke give mig et ring på min mobil, så kan vi tage os en snak. Dog først i morgen efter kl. 10.30 ???

Sender dig lige mit nummer i en privat besked !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 davenport 19 år siden

Jo, tak :)
Men jeg har ikke mulighed i morgen, først onsdag.
(Jeg har et laaangt kursus i morgen, men på Scandic, så der er god forplejning :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jamen, så ringer du bare onsdag, men helst efter kl. 10.00 :)

Gravatar

#5 MadMartigan 19 år siden

Jeg giver ca. 1500,- i kvartalet, for at være medlem af http://www.danske-saelgere.dk/

Ved ikke om du kan falde under den kategori
I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 MadMartigan 19 år siden

1669,- pr. kvartal, for A-kasse og fagforening

Det syntes jeg er ret billigt.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 filmz-jackjazz 19 år siden

Som regel er der jo flere ting, som man skal tænke over i den forbindelse, da det sandsynligvis er både a-kasse og fagforening du tænker på, men du er også velkommen til at kontakte mig, så jeg sender også lige en PM med mit nummer.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 19 år siden