Hvis du synes om Jordens Søjler, så kan du passende læse efterfølgeren World Without End, som jeg synes er endnu bedre.
Ellers er jeg ved at læse I Am Legend, som er rigtig fed og meget fængende. Den er ikke så lang, og hurtigt læst. Og iøvrigt meget anderledes end filmen!!
Forrige bog var Contact, som jeg holder meget af. Også noget helt andet end filmen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Apropos bøger, så læser jeg til min skræk om denne. Hvilket perfidt idiotisk væsen at skrive den slags. Han skulle lægger på hjul og stejle. Det ender vel med, at Chamberlain bliver det tyvende århundredes største ikon, når alle fra den tid er uddøde og ingen fatter en skid af historie.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#16 Ja havde enhver anden politiker sidder på den post efter nederlaget ved Dunkerque, så havde man nok ikke hørt blood, sweat and tears talen fra vedkommende, men nok nærmere følere om fred og så ville tyskerne have haft én front mindre at koncentrere sig om. Suk, det nærmer sig holocaust fornægtelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Tja, hvis man har lyst til drengerøvs-underholdning af den fineste slags, er Stephen Hunter altid et kig værd. Swagger-bøgerne "Time to hunt", "Black Light" og "Point of Impact" er alle spændende, velskrevede og fyldt med fed action og overraskende nuancerede helte og skurke...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
The Handmaid's Tale: Kan føles langsom under læsningen, men du vil efterfølgende ofte vender tilbage (mentalt) til temaet.
Mortal Engines: Meget kreativ bog med en del samfundskritik.
Feed: Da da da da da da. Heh.
The Three Stigmata of Palmer Eldritch: Nok en af de sværeste bøger jeg endnu har læst. Ikke at sprogbruget er vildt vanskeligt, men for mit vedkommen måtte jeg overgive mig til fortællingen, og holde "What the fuck IS going on?!?"-analysen til et minimun. Spændende bog.
#11 filmz-DocDoom 17 år siden
#12 Winniepooh 17 år siden
Virkeligt velskrevne krimier, hun overgår Liza Marklund og nærmer sig Camilla Läckbarg.
Selv er jeg igang med en roman af Hugh Laurie (jeps House), lidt af en drengerøvsbog men han skriver godt.
#13 davenport 17 år siden
Ellers er jeg ved at læse I Am Legend, som er rigtig fed og meget fængende. Den er ikke så lang, og hurtigt læst. Og iøvrigt meget anderledes end filmen!!
Forrige bog var Contact, som jeg holder meget af. Også noget helt andet end filmen.
#14 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg har selv købt den hos Barnes & Noble og brugt denne coupon code som er for førstegangs handlende, 25% rabat A8P8N9P.
Billede
Flere rabatkoder her
Svinebilligt for en flot bog.
#15 filmz-Bruce 17 år siden
#16 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#17 Herrguth 17 år siden
Det er en helt fantastisk bog.
#18 filmz-Bruce 17 år siden
#19 Fynboen 17 år siden
#20 loki 17 år siden
Mortal Engines: Meget kreativ bog med en del samfundskritik.
Feed: Da da da da da da. Heh.
The Three Stigmata of Palmer Eldritch: Nok en af de sværeste bøger jeg endnu har læst. Ikke at sprogbruget er vildt vanskeligt, men for mit vedkommen måtte jeg overgive mig til fortællingen, og holde "What the fuck IS going on?!?"-analysen til et minimun. Spændende bog.