Jeg leder efter et klip fra Conan o' brian showet hvor Conan O'brian spiller guitar sammen med Bruce Springsteen.
Jimmy Fallon sku vidst spille på ske'er også hvis det er til nogen hjælp.
Jeg har fundet et klip, hvor Bruce Springsteen + E Street Band sammen med Conan synger en Julesang, men det er ikke det klip.
Det jeg søger er...
I just got through watching the 6/23 Conan O'Brien show -- and the phenomenal performance by Bruce Springsteen and the Seeger Session Band (plus Conan on guitar, Thomas Hayden Church on percussion, and Jimmy Fallon on spoons.
sangene er
"Bring 'Em Home (If You Love Your Uncle Sam)" "Pay Me My Money Down"
Og jeg kan bare ikke finde det klip nogen steder, folkene bag Late Night er ret hurtige til at fjerne evt. Youtube Links med det.
Og det lyder som noget man bare skal ha set udfra beskrivelserne.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 17 år siden
Jimmy Fallon sku vidst spille på ske'er også hvis det er til nogen hjælp.
Jeg har fundet et klip, hvor Bruce Springsteen + E Street Band sammen med Conan synger en Julesang, men det er ikke det klip.
Det jeg søger er...
I just got through watching the 6/23 Conan O'Brien show -- and the phenomenal performance by Bruce Springsteen and the Seeger Session Band (plus Conan on guitar, Thomas Hayden Church on percussion, and Jimmy Fallon on spoons.
sangene er
"Bring 'Em Home (If You Love Your Uncle Sam)"
"Pay Me My Money Down"
Og jeg kan bare ikke finde det klip nogen steder, folkene bag Late Night er ret hurtige til at fjerne evt. Youtube Links med det.
Og det lyder som noget man bare skal ha set udfra beskrivelserne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Bobby Singer 17 år siden
#3 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"