Jeg troede ikke det kunne blive værre end de sidste 8 år med tosserne ved roret over there, men måske der stadig er håb for en svag dollar og dvd'ere til 60-80 kroner stykket fra DVDPacific, hvis en kvindelig hockey mor med den indsigt, skal være den frie verdens bolværk mod islamisme og terror, som vi i vesten påstår er grundlagt på baggrund af uvidenhed. I mine øjne er USA på en mulig vej mod at blive en pendant til Ahmadinejads regime i Iran. Lige skingrende skøre med deres religiøse fanatisme.
Hvad i helvede er det der sker i verden?!?!?! Amerikanerne er jo ikke blevet klogere end under McCarthy perioden, siden meningsmålingerne kan være så tætte!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg synes det er meget skræmmende at amerikanerne kan få lov at gøre hvad de har lyst til. Vi bomber lige et par landsbyer i Pakistan uden at spørger om lov, men det sker der jo nok ikke noget ved eller bomber vi bare hele landet?! Hvad fanden er det for en overlord indstilling til verden
Sarah Palin er ikke til at holde ud! Og det samme gælder de dobbeltmoralske Republikanere, som roser Palin for de samme ting som de kritiserede Obama for. Forhåbentligt skal vi ikke igennem fire år mere med Republikanerne, men i øjeblikket tyder en del på det. Men vi kan jo altid håbe. Obama for president!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Yeps. YEC's... eller "Young Earth Creationists" mener at jorden er de 6-10.000 år gammel som Bruce pointere. Derfor følger det også for dem at Dinosaurer har været på jorden sammen med mennesker og døde under syndfloden. Ligesom de også hævder at Tyranosaurus Rex først blev kødædende efter syndefaldet.
Det er skønt...
Mener du egentlig ikke også at Dinoer of mennesker var her samtidig?
Anyway det er sku' fedt at Damon holder hende op på det. Det ER sku vigtigt når an skal vurdere nogen dømmekraft om de mener den slags.
#1 filmz-Bruce 16 år siden
#2 BN 16 år siden
#3 Benway 16 år siden
Nice one Damon. :)
#4 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg troede ikke det kunne blive værre end de sidste 8 år med tosserne ved roret over there, men måske der stadig er håb for en svag dollar og dvd'ere til 60-80 kroner stykket fra DVDPacific, hvis en kvindelig hockey mor med den indsigt, skal være den frie verdens bolværk mod islamisme og terror, som vi i vesten påstår er grundlagt på baggrund af uvidenhed. I mine øjne er USA på en mulig vej mod at blive en pendant til Ahmadinejads regime i Iran. Lige skingrende skøre med deres religiøse fanatisme.
Hvad i helvede er det der sker i verden?!?!?! Amerikanerne er jo ikke blevet klogere end under McCarthy perioden, siden meningsmålingerne kan være så tætte!
#5 tiany 16 år siden
#6 BN 16 år siden
nåda
#7 filmz-Kadann 16 år siden
#3 -
Apple sauce, bitch. :D
#8 jessup 16 år siden
#9 Kruse 16 år siden
#10 Patriarch 16 år siden
Yeps. YEC's... eller "Young Earth Creationists" mener at jorden er de 6-10.000 år gammel som Bruce pointere. Derfor følger det også for dem at Dinosaurer har været på jorden sammen med mennesker og døde under syndfloden. Ligesom de også hævder at Tyranosaurus Rex først blev kødædende efter syndefaldet.
Det er skønt...
Mener du egentlig ikke også at Dinoer of mennesker var her samtidig?
Anyway det er sku' fedt at Damon holder hende op på det. Det ER sku vigtigt når an skal vurdere nogen dømmekraft om de mener den slags.