Ud over at jeg blev pænt forvirret over den måde de forskellige kapitler blev beskrevet på, ser det godt ud. Håber da bestemt at der kommer noget ligende på dansk (eller er de historier inkluderet i "hall of fame" bøgerne"?) For med den tegner/forfatter kan det ikke gå galt :D
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
er så fed en historie, fandme genial skrevet, tror det lang tid siden jeg har grint så meget over en Don Rosa historie, især Dommer Roy Bean med hans galgereb, var jeg flere gange færdig af grin over, genial historie, den samling skal da vidst hjem ved siden af her er dit liv, måske man sku købe den engelske paperbback af her er dit liv, bare for at læse original sprog, men den danske oversætter har nu gjort dte godt vil jeg sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 i indledningen til nr 3, står der at der kommer en nr 4. Men ikke hvornår, desværre.
#24 Det er jo dem der oftest bliver nævnt, men ellers kig i de andre Hall of Fame bøger. Der er en grund til at det er de kunstnere der er blevet valgt. Personligt kan jeg også godt lide Flemming Andersens tegnestil. Han har lavet en del til jumbobøgerne.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
#24 Marco Rota er også en ret kendt tegner det er ham som har lavet Anders Vildand historierne, om en Anders and i viking tiden, han har også en hel speciel stil, han laver tit meget realistisk tegninger især hans storbyer, gør han meget ud af, og så kan han lige som Barks og Rosa godt li at lægge små detaljer ind på hans tegninger, tit ting, som ikke har nogen forbindelse med historien.
Det vidst også ham der godt kan finde på at bruge "rigtige" personer i hans historier, altså ikke ændre men normale mennesker.
Ellers er der også Paul Murry, som især blev kendt for hans tegninger af mickey Mouse, han lavede aldrig selv sine historier, han stod for selve tegningen af historien, og mange betragter ham stadig som en af de bedste mickey mouse tegner, han havde en god sans for detaljer, især med hensyn til naturen og alt omkring den, feks. vind og vejret gik han meget op i.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kan fortælle hun fik bogen i dag og er meget glad for den. Der er nu også sjovt at se det på originalsproget og læse de historier man ikke har fået fat på før.
Desværre gik den hurtigt i stykker i siden, så må lige finde ud af npget med saxo, vil da tro jeg kan få en ny. Ellers må vi i gang med limen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 filmz-lone wolf 19 år siden
#22 elwood 19 år siden
er så fed en historie, fandme genial skrevet, tror det lang tid siden jeg har grint så meget over en Don Rosa historie, især Dommer Roy Bean med hans galgereb, var jeg flere gange færdig af grin over, genial historie, den samling skal da vidst hjem ved siden af her er dit liv, måske man sku købe den engelske paperbback af her er dit liv, bare for at læse original sprog, men den danske oversætter har nu gjort dte godt vil jeg sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 HeavyClaus 19 år siden
Hvis Hall of fame serien fortsætter kommer de jo højst sandsynligt på et tidspunkt, da denne serie udgiver alle hans værker kronologisk!
Nogen der forresten ved om der er flere på vej og hvornår vi ser den næste Don Rosa udgave?
#24 chandler75 19 år siden
Jeg synes det er de eneste to navne man hører, på trods af at der bliver sprøjtet massevis af Disney-hæfter (Anders And, Jumbobøger, etc.) ud.
#25 filmz-lone wolf 19 år siden
#24 Det er jo dem der oftest bliver nævnt, men ellers kig i de andre Hall of Fame bøger. Der er en grund til at det er de kunstnere der er blevet valgt. Personligt kan jeg også godt lide Flemming Andersens tegnestil. Han har lavet en del til jumbobøgerne.
#26 elwood 19 år siden
Det vidst også ham der godt kan finde på at bruge "rigtige" personer i hans historier, altså ikke ændre men normale mennesker.
Ellers er der også Paul Murry, som især blev kendt for hans tegninger af mickey Mouse, han lavede aldrig selv sine historier, han stod for selve tegningen af historien, og mange betragter ham stadig som en af de bedste mickey mouse tegner, han havde en god sans for detaljer, især med hensyn til naturen og alt omkring den, feks. vind og vejret gik han meget op i.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#28 lagoni 19 år siden
Desværre gik den hurtigt i stykker i siden, så må lige finde ud af npget med saxo, vil da tro jeg kan få en ny. Ellers må vi i gang med limen.