Hvis man har en ekstraudgift på medicin der hver måned beløber sig til 500,- eller derover, kan man ved Handicapgruppen ved ens kommune søge om tilskud til dette. Det vilde ved dette, er at man mindst kan få udbetalt 1500,- pr. måned. Det er det laveste der udbetales. Jeg er fx. diabetiker, hvilket vil sige, at jeg bruger mange penge på insulin om måneden. Jeg kan i samme forbindelse søge om tilskud til kost, da det er dyrere at leve som diabetiker, da man skal leve sundere end normalt. (Hold the bacon and beer jokes) Pengene er skattefri og ikke indkomstbetinget, hvilket betyder at alle kan søge dette.
Da vi jo alle er uduelige, dovne filmnørder, der bare sidder og ser film hele dagen, skulle der da nok være nogen der falder ind i kategorien her ;)
Det i skal søge hedder en §84 ansøgning om merudgifter.
Håber der er nogen her, der kan drage nytte af det.
Min bevilling gik igennem i dag, med tilbagevirkende kraft fra nytår, hvilket vil sige 4500,- ekstra til den 1.
Hvis i vil ha hjælp, så PM mig bare, så skal jeg se hvad jeg kan hjælpe med :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 19 år siden
Hvis man har en ekstraudgift på medicin der hver måned beløber sig til 500,- eller derover, kan man ved Handicapgruppen ved ens kommune søge om tilskud til dette.
Det vilde ved dette, er at man mindst kan få udbetalt 1500,- pr. måned. Det er det laveste der udbetales.
Jeg er fx. diabetiker, hvilket vil sige, at jeg bruger mange penge på insulin om måneden. Jeg kan i samme forbindelse søge om tilskud til kost, da det er dyrere at leve som diabetiker, da man skal leve sundere end normalt. (Hold the bacon and beer jokes)
Pengene er skattefri og ikke indkomstbetinget, hvilket betyder at alle kan søge dette.
Da vi jo alle er uduelige, dovne filmnørder, der bare sidder og ser film hele dagen, skulle der da nok være nogen der falder ind i kategorien her ;)
Det i skal søge hedder en §84 ansøgning om merudgifter.
Håber der er nogen her, der kan drage nytte af det.
Min bevilling gik igennem i dag, med tilbagevirkende kraft fra nytår, hvilket vil sige 4500,- ekstra til den 1.
Hvis i vil ha hjælp, så PM mig bare, så skal jeg se hvad jeg kan hjælpe med :)
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 davenport 19 år siden
Jeg glemte lige at sige at det går ind under Serviceloven.
(rimeligt vigtigt!)
#4 filmz-vassago 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
#7 filmz-kaotmus 19 år siden
#8 El Capitan 19 år siden
Tror du jeg kan få tilskud til alle de trøste Joints jeg ryger når jeg har fri?
#9 davenport 19 år siden
#10 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.