Efter at have set et indslag om racerspillet TrackMania i Troldspejlet er jeg hoppet på vognen.
Jeg er ikke helt inde i hvordan man evt. laver Filmz-baner, men vi kan i hvert fald tilføje hinandens navne. Jeg kører under navnet: guldsmeden
Til dem der ikke kender TrackMania: Det er sjovt, vanedannende og når det går helt galt kan springe resten over og starte på en frisk - der mangler lige Christina Ricci - men ellers har det alt det som "Speed Racer" manglede:
Har spillet det på et tidspunkt men kan ikke huske nick osv. Kunne være jeg skulle prøve det igen hvis jeg lige får lidt tid til overs. :-) Skal nok holde jer underrettede. :-)
Jeg har spillet både Trackmania Nations, Trackmania United og nu også Trackmania Nations Forever. Fantastisk underholdende spil, der klart kan anbefales.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er der en herfra som for ikke så lang tid siden har forsøgt at adde mig som buddy til spillet? Jeg kom nemlig til at afvise en forespørgsel og kan ikke huske hans/hendes brugernavn nu :(
#1 Michael Andersen 16 år siden
Jeg er ikke helt inde i hvordan man evt. laver Filmz-baner, men vi kan i hvert fald tilføje hinandens navne. Jeg kører under navnet: guldsmeden
Til dem der ikke kender TrackMania: Det er sjovt, vanedannende og når det går helt galt kan springe resten over og starte på en frisk - der mangler lige Christina Ricci - men ellers har det alt det som "Speed Racer" manglede:
http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&...
Ps. Hvis der stadig sidder en uimponeret jyde derude: Det er gratis.
#2 filmz-vassago 16 år siden
#3 Michael Andersen 16 år siden
#4 Notional 16 år siden
#5 filmz-vassago 16 år siden
#6 McPeter 16 år siden
#7 dyg 16 år siden
#8 MOVIE1000 16 år siden
#9 MOVIE1000 16 år siden
#10 Michael Andersen 16 år siden