Er der en, der kan forklare mig hvordan man får adresselinjen ned under menulinjen som i den gamle version? Man kan tilsyneladende ikke længere bare trække rundt med den.
Højreklik på musen over proceslinjen, derefter tryk på egenskaber og derefter klik på lås proceslinjen så der ikke er noget v i boksen og så kan du flytte rundt lige så vildt du vil...
Nope, man kan stadig ikke flytte adressebaren. Jeg har ikke været i stand til det, men ok, mine forsøg har også været meget begrænsede, da jeg bruger FX.
#3 Hehe, det kræver også lige at jeg læser hvad det EGENTLIG er han skriver.... Jeg tror bare i skal overse #2 og så vil jeg begynde at gå til danskundervisning igen. ;-)
Installer IE7Pro herfra http://www.ie7pro.com/ Så kan man vælge at få menuen øverst (IE7Pro -> Settings ->Top IE Menu). IE7Pro har også mouse gestures, Ad filter, Tab history Manager og lidt andet.
#1 putandtake 18 år siden
#2 MuManden 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Nope, man kan stadig ikke flytte adressebaren. Jeg har ikke været i stand til det, men ok, mine forsøg har også været meget begrænsede, da jeg bruger FX.
#4 MuManden 18 år siden
Jeg tror bare i skal overse #2 og så vil jeg begynde at gå til danskundervisning igen. ;-)
#5 stefsims 18 år siden
Så kan man vælge at få menuen øverst (IE7Pro -> Settings ->Top IE Menu).
IE7Pro har også mouse gestures, Ad filter, Tab history Manager og lidt andet.