Jo, jeg har sat det til at det kun er mine tilføjede venner, der kan se min profil. Vidste ikke man kunne gøre så kun ens netværk kunne se den, spøjst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvorfor har Harry fra DSB-reklamerne dog en profil derinde?? Og hvorfor har han tilføjet mig? Og hvorfor har han rent faktisk venner derinde? Ved ikke om jeg ahr misforstået en joke, men trist at en dårlig reklame og dertilhørende dum kultdukke kan tiltrække folk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Da jeg meldte mig ind i Hitchcock Appreciation gruppen, fik jeg meddelelsen om, at Norman Bates gerne ville være min ven. Det var heller ikke det mest fristende tilbud... :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#91 chandler75 17 år siden
Men det har måske ikke noget med det at gøre...? Jeg kan se, at du også er i Denmark-netværket, men dig kan jeg ikke klikke ind på.
#92 chandler75 17 år siden
Men der er så vidt jeg kan se ikke en "Show all"-option, så det er vel stadig kun folk i Denmark-netværket og friends, der kan se min profil...
#93 lagoni 17 år siden
#94 lagoni 17 år siden
#95 lagoni 17 år siden
#96 Bony 17 år siden
#97 Benway 17 år siden
Da jeg meldte mig ind i Hitchcock Appreciation gruppen, fik jeg meddelelsen om, at Norman Bates gerne ville være min ven. Det var heller ikke det mest fristende tilbud... :)
#98 DarkLight 17 år siden