Gravatar

#91 chandler75 17 år siden

# 89 Kan de? Jeg troede kun, man kunne se de profiler, der var i ens netværk (mit: Denmark), ellers som man havde som friends...

Men det har måske ikke noget med det at gøre...? Jeg kan se, at du også er i Denmark-netværket, men dig kan jeg ikke klikke ind på.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#92 chandler75 17 år siden

Ahh... det er noget med privacy-setting... Du har sat den til, at det kun er dine friends, der kan se din profil, lagoni?

Men der er så vidt jeg kan se ikke en "Show all"-option, så det er vel stadig kun folk i Denmark-netværket og friends, der kan se min profil...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#93 lagoni 17 år siden

Jo, jeg har sat det til at det kun er mine tilføjede venner, der kan se min profil. Vidste ikke man kunne gøre så kun ens netværk kunne se den, spøjst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#94 lagoni 17 år siden

Er der en herfra der har tilføjet mig på facebook i dag? Der er en derinde hvis navn navn jeg ikke kender, der vil være ven med mig...
Gravatar

#95 lagoni 17 år siden

Hvorfor har Harry fra DSB-reklamerne dog en profil derinde?? Og hvorfor har han tilføjet mig? Og hvorfor har han rent faktisk venner derinde? Ved ikke om jeg ahr misforstået en joke, men trist at en dårlig reklame og dertilhørende dum kultdukke kan tiltrække folk.
Gravatar

#96 Bony 17 år siden

#95 - Der er nok en der hænger ud med de kendte, hva? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#97 Benway 17 år siden

#95 Havde han Bahnsen på sin friend liste? ;)

Da jeg meldte mig ind i Hitchcock Appreciation gruppen, fik jeg meddelelsen om, at Norman Bates gerne ville være min ven. Det var heller ikke det mest fristende tilbud... :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#98 DarkLight 17 år siden

#95, Facebook er jo reklame? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: