Halløjsa. Nogen der er på Facebook og har lyst til at udveksle info?
Send evt. PM
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Vi snakkede om det i går aftes på filmz-kanalen på irc, så jeg fik meldt mig til der. Jeg synes det virker lidt poppet, men det er måske fordi jeg bare er faldet over nogle 'walls' med lidt for mange z'er og !! - det plus at jeg ikke helt forstår systemet endnu...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#3 Vel er det da poppet, men også meget sjovt at få nogle ansigter på dem, man snakker med herinde til daglig ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I starten var Facebook vist mest beregnet til et lidt ældre publikum end MySpace, hvor man kunne keep track over ens omgangskreds og finde gamle studiekammerater og kollegaer.
Men nu virker det mest som om, det er blevet MySpace 2, hvor der er prestige i at have så mange 'Friends' som muligt - også selvom det er venners venner man måske er stødt på én gang eller man aldrig har mødt (hvor mange har 150 venner i deres omgangskreds...?).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg er stadig kun nået op på 15 friends, men det dækker så både venner, gamle skolekammerater og kollegaer. Jeg bruger dog ikke stedet til ret meget andet end lige at have kontakt med disse folk.
#5Havde også problemet i går, hvad skriver man under punktet hvor man kender folk fra, når man kender dem fra filmz..?
Du kan da bare skrive meet randomly at filmz.dk
Jeg kan godt lide facebook og nej jeg har ikke en omgangskreds på 100, men jeg kan godt lide at jeg ved hvad alle hovederne fra min tidligere efterskole render og laver - og ellers bare holde sig opdateret med dem man ikke ser så tit.
Hvis der er nogen der får lyst til at tilføje mig, så bare søg på mit navn(rigtig navn står under min profil), der er ikke så mange i netværket denmark der hedder det.
#1 filmz-yoshimura 18 år siden
Send evt. PM
#2 DarkLight 18 år siden
#3 lagoni 18 år siden
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 lagoni 18 år siden
Havde også problemet i går, hvad skriver man under punktet hvor man kender folk fra, når man kender dem fra filmz..?
#6 chandler75 18 år siden
Men nu virker det mest som om, det er blevet MySpace 2, hvor der er prestige i at have så mange 'Friends' som muligt - også selvom det er venners venner man måske er stødt på én gang eller man aldrig har mødt (hvor mange har 150 venner i deres omgangskreds...?).
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er stadig kun nået op på 15 friends, men det dækker så både venner, gamle skolekammerater og kollegaer. Jeg bruger dog ikke stedet til ret meget andet end lige at have kontakt med disse folk.
#8 dyg 18 år siden
#9 chandler75 18 år siden
Og så fik jeg da sat et ansigt på lagoni ;)
#10 tiany 18 år siden
Du kan da bare skrive meet randomly at filmz.dk
Jeg kan godt lide facebook og nej jeg har ikke en omgangskreds på 100, men jeg kan godt lide at jeg ved hvad alle hovederne fra min tidligere efterskole render og laver - og ellers bare holde sig opdateret med dem man ikke ser så tit.
Hvis der er nogen der får lyst til at tilføje mig, så bare søg på mit navn(rigtig navn står under min profil), der er ikke så mange i netværket denmark der hedder det.