Gravatar

#451 Thomsen 13 år siden

De kalder ham "Pendulet": Nu er han her. Nu er han væk. Nu er han her igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#452 bhs 13 år siden

Jeg har tidligere haft en bruger herinde, men den blev ikke aktiveret og har derfor være nødsaget til at oprette en bruger igen. Selvom jeg i årene ikke har været aktiv på forummet, har jeg læst på filmz.dk i et årti efterhånden (hvis ikke mere).

Har altid fundet det underholdende, når Bruce går hen og sletter sin bruger (oppe på 3-4 gange efterhånden). Som andre siger, så siger det meget om ham som menneske. Når man debattere bliver man nødt til at respektere de andre, selvom man ikke altid er enig i det de andre ytre sig om. At han så vælger at nedgøre og disrespekterer andre som ikke deler hans livssyn på verdenen, er usmageligt.

Jeg har haft stor respekt for hans gode og informative indlæg (selvom jeg ikke er enig), men at han gang på gang vælger sådan en exit, er lidt..

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så har han gjort det tidligere for at få mere tid til datteren, da han har brugt for meget tid herinde. For mig vidner det lidt om en slags afhængighed fra hans side af.

Hvis du læser med fra sidelinjen Bruce, så vil jeg anbefale dig at trække stikket ud fra internettet og spendere noget kvalitetstid med datteren. Hvis du ikke kan holde dig væk, så er der en knap der hedder "log ud", man behøver ikke nødvendigvis at deltage i alt.
Gravatar

#453 wimmie 13 år siden

#452 Ja, det jeg heller ikke forstår ved dét at slette sin bruger fordi man gerne vil bruge mere tid uden for Filmz er, hvorfor man ikke bare logger ud og lader sin bruger være inaktiv. Man er jo ikke forpligtet til at deltage men kan bare tage en pause og se om man vil vende tilbage senere.
Når man som Bruce har slettet og genoprettet sig et par gange ville det dog være mere nærliggende bare at holde en pause og se om man ikke får lyst til at vende tilbage igen...igen.

Altså, man bestemmer naturligvis selv, jeg forstår bare ikke helt behovet ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: