@Wimmie - jeg regnede heller ikke med I ville blive støt over noget, det kender jeg dig for godt til :) Men jeg vil godt give dig ret i at Bruce fik gjort sit "had" mod EL, til en personlig hetz med jer der har stemt på dem.
Det er ikke jeres skyld at manden, Bruce, vælger at forlade etablissementet - det siger vist derimod en del om ham selv som person.
Hvilket Bruce jo også selv gjorde klart ved sin exit - og hvad det så siger om ham som person, hvis det da overhovedet siger noget som helst, synes jeg ikke, der er nogen grund til at spekulere over.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Hans martyr exit giver fin anledning til at spekulere, og jeg kommenterer udelukkende fordi jeg synes det ville være uretfærdigt, hvis Wimmie eller andre føler at de på nogen måde er skyld i hans flugt fra Filmz.
Og må jeg godt lige afslutningsmæssigt sige, at det overhovedet ikke har noget med nogen at gøre. Det er en rolig og velovervejet beslutning med en puls under 60, som har været vurderet ganske længe og nu er der blot nogle nogle forhold, som giver mig lyst til at lægge mine kræfter andetsteds. Så der behøves ikke spekuleres ret meget i mine bevæggrunde ... "denne gang" :)
Det er ikke en "martyr exit" i min bog, ligesom der heller ikke blev smækket med døren eller givet fingeren til nogen. Tværtimod var hans afrunding 100% fredelig, selv om her åbenbart sidder brugere parate til at gøre et stort nummer ud af det.
b e c h (445) skrev:
...og jo - det siger noget om ham som person.
Som jeg ser det, så er det dig (ikke det), der siger noget om ham som person, og det kan og vil jeg naturligvis ikke hindre dig i.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#441 b e c h 13 år siden
Jeg giver lige et skulderklap til Wimmie og andre, som mod alle odds ytrede sig om sit politiske ståsted.
Det er ikke jeres skyld at manden, Bruce, vælger at forlade etablissementet - det siger vist derimod en del om ham selv som person.
#442 mr gaijin 13 år siden
#443 tiany 13 år siden
Men jeg vil godt give dig ret i at Bruce fik gjort sit "had" mod EL, til en personlig hetz med jer der har stemt på dem.
#444 Riqon 13 år siden
Hvilket Bruce jo også selv gjorde klart ved sin exit - og hvad det så siger om ham som person, hvis det da overhovedet siger noget som helst, synes jeg ikke, der er nogen grund til at spekulere over.
#445 b e c h 13 år siden
Hans martyr exit giver fin anledning til at spekulere, og jeg kommenterer udelukkende fordi jeg synes det ville være uretfærdigt, hvis Wimmie eller andre føler at de på nogen måde er skyld i hans flugt fra Filmz.
...og jo - det siger noget om ham som person.
#446 misuma 13 år siden
#447 Michael Andersen 13 år siden
Bruce har haft så mange liv at denne herre efter sigende skulle være misundelig.
#448 Babo84 13 år siden
#449 Riqon 13 år siden
Hans "martyr exit"??
Det er ikke en "martyr exit" i min bog, ligesom der heller ikke blev smækket med døren eller givet fingeren til nogen. Tværtimod var hans afrunding 100% fredelig, selv om her åbenbart sidder brugere parate til at gøre et stort nummer ud af det.
Som jeg ser det, så er det dig (ikke det), der siger noget om ham som person, og det kan og vil jeg naturligvis ikke hindre dig i.
#450 Bates 13 år siden
Det er jo efterhånden ved at udvikle sig til en farce med alle de slettede brugere.