Jo flere debatter jeg ser, jo mere i tvivl bliver jeg om, hvad jeg skal stemme. Jesus... Håber snart der kommer nogle udmeldinger, så jeg kan få ro i sindet.
Jeg synes i øvrigt det var fedt af dem der sagde de ikke ville nøjes med ja/nej... Det burde de alle have sagt nej til - meget usolidarisk af de røde :D
Debatten i går var generelt meget underholdende, men understregede også, at man nok kommer til at skulle stemme efter mavefornemmelse frem for efter, hvad der giver mest mening politisk.
Jeg kunne meget godt lide, da Barfoed stod og fumlede med et svar, og hvor Samuelsen så sagde, at "jeg vil da godt svare, hvis Barfoed ikke kan". Det var den omverden verden fra Naser Khader under sidste valgkamp :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Samuelsen er generelt rigtig god synes jeg. Klar i mæglet og politisk dristig. Et eller andet sted sidder jeg med fornemmelsen af at han er den eneste der har forstået krisens omfang - eller i hvert fald er villig til at tage konsekvensen.
# 87 Ja, det bliver mere og mere poppet... Og den næste runde med Jens Dorph skulle vist blive endnu værre - noget med store målinger eller andet plingplang, når politikerne udtaler sig.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Er der nogen der kan bekræfte min fornemmelse af at blå blok for en del negativ presse, og LA stort set ingen får (de havde trods alt pressemøde i går)?
Normalt synes jeg medierne er relativt balanceret (når ikke de lige går i selvsving over et eller andet), men denne gang synes det at være lidt anderledes.
#81 MMB 13 år siden
Håber snart der kommer nogle udmeldinger, så jeg kan få ro i sindet.
#82 Patriarch 13 år siden
#83 chandler75 13 år siden
Jeg kunne meget godt lide, da Barfoed stod og fumlede med et svar, og hvor Samuelsen så sagde, at "jeg vil da godt svare, hvis Barfoed ikke kan". Det var den omverden verden fra Naser Khader under sidste valgkamp :)
#84 Patriarch 13 år siden
#85 Lord Beef Jerky 13 år siden
#86 Highland Park 13 år siden
#87 Lord Beef Jerky 13 år siden
EDIT - og så forstod jeg pludselig hvad du skrev... jeg ligger mig lige ind i seng igen =)
#88 chandler75 13 år siden
#89 Patriarch 13 år siden
Normalt synes jeg medierne er relativt balanceret (når ikke de lige går i selvsving over et eller andet), men denne gang synes det at være lidt anderledes.
#90 Bruce 13 år siden
At blå blok får negativ presseomtale for tiden er ret forståeligt, sådan som de har fucket valgstarten op på. Det er godt nok amatøragtigt.