#7 Der er en del af spillerne, jeg ikke kan finde - er du sikker på, at navnene er rigtigt stavet?
Oliva, Masucchio og Bolatti findes tilsyneladende ikke (men det kan jo være, det er genererede spillere, som ikke er med i databasen hver gang).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Angående "Masucchio" stavede jeg forkert. Han hedder Musacchio. Men nej, det er ikke generede spillere. Om de bliver loaded eller ej hænger måske sammen med hvor stor en database du spiller med, og om du spiller med den seneste opdatering (det gør jeg).
#12 Jeg spiller kun med "large" og ikke "huge" database og har ikke opdateret for nylig, så det kan godt være derfor.
Men thanks anyway :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Tjah, men så vidt jeg ved, skal man opdatere, inden man påbegynder et nyt spil, ikke sandt? Man kan ikke opdatere midt i en sæson.
#11 filmz-yoshimura 18 år siden
Oliva, Masucchio og Bolatti findes tilsyneladende ikke (men det kan jo være, det er genererede spillere, som ikke er med i databasen hver gang).
#12 Hive 18 år siden
Angående "Masucchio" stavede jeg forkert. Han hedder Musacchio. Men nej, det er ikke generede spillere. Om de bliver loaded eller ej hænger måske sammen med hvor stor en database du spiller med, og om du spiller med den seneste opdatering (det gør jeg).
#13 filmz-yoshimura 18 år siden
Men thanks anyway :o)
#14 Hive 18 år siden
#15 filmz-yoshimura 18 år siden
#16 Hive 18 år siden
Korrekt.