Nå, filmz-folket. Jeg kan vel næppe være den eneste her på forum, der spiller FM2007, hva'?
Jeg tænkte, at jeg ville lave en tråd, hvor man kunne komme med gode råd om, hvilke spillere, der er værd at bruge penge på, især de billige af slagsen, da man ofte begynder med noget færre penge, end man gjorde førhen (i Roma har man knap £2mill fra start!). Talenterne, de ukendte spillere, der kan fås for en slik, men som spiller ski'godt - det er dem, vi må dele med hinanden.
Lad mig lægge ud: Lebohang Mokoena (sydafrikaner, kan fås for omkring £250.000) Luis Figo (han er gammel, men spiller godt til prisen på knap £1,5 millioner)
Opdaterer med yderligere fund hen ad vejen ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Uh, troede jeg (og til dels pixelbox, som jeg på det sidste har fået igang med FM ;) ) var den eneste, der gad den slags herinde :)
Men men men.. Uha, der er jo mange.. En Nicolae Dica synes jeg gør det helt ekstremt godt.. Ved ikke, om 20mio dkr er vildt billigt, men det er da en del billigere end mindre gode, men mere profilerede spillere :)
Ellers kan jeg stærkt stærkt stærkt anbefale at hente Martial Riff fra Sochaux's ungdomsafdeling - helt genialt talent, der bliver et af spillets aller bedste højre midtbaner :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Købte også Lebohang Mokena til FC København og han blev en virkelig god spiller for holdet Desuden vil jeg også anbefalde Per Ciljen skjelbred som det lykkedes mig at sælge til 70 mio. plus en lille bid af hans næste salg. Andre spillere som jeg har hat succes med er Magnus Troest, Mikkel Thygesen, Wang Dalei og Kenneth Stenild nielsen Endvidere kan jeg også anbefalde at du signer Andreas Laudrup idet du efter nogle år kan sælge ham og få en okay pris.
Er lige startet i dortmund, en klub med en gæld på 1,3 milliarder kr - jeg startede med 3 mill i transfer budget. I de første 2 sæsoner er det blevet til det samme : nr 2 i ligaen og i cuppen. Men jeg har bygget et ret godt hold op, og økonomien bliver bedre (har pt. 1,2 mia kr i gæld og 400 mill på kontoen), nogle af de spillere jeg har spottet og fået spottet er:
Marcelo - kan fås til 40-50 mill, guld værd efter en omvending til venstre midt. Sherman (og så et efternavn :P) - kan fås til 11 mill han er 16-17 år og har kanon gode tal. Kargbo - Virkelig flexibel spiller kan spille alle pladser i forsvaret på et acceptabel niveau, og så er han billig. Cavenaghi - kan fåes til 40-60 mill, en god angriber, som stadig er relativt ung. Halling frederiksen (vejle) - han er et ret stort talent, har købt ham for 400.000 kr i dortmund og efter et år i satelitklubben zwolle, er han 25 mill kr værd, og på vej til førsteholdet.
Gode, unge talenter til FM som også kan erhverves virkeligt, virkeligt billigt fra starten: Nicolas Millán Maximiliano Oliva xxx Masucchio (tror jeg han hedder... er jævnaldrende med Oliva og de spiller begge samme position i samme klub) Rang Shawkat Kenneth Stenild Baba Collins Mario Bolatti
Især de 3 øverste er virkeligt gode talenter. Kommende verdensstjerner.
Så skal der shortlistes! Tak for alle forslagene - vender tilbage, hvis jeg selv falder over nogle spændende spillere :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Alex Fernandez - Toledo CF Gratis angriber, der kan hentes til næsten alle klubber, og bliver en super kompetent angriber
Ale - brasiliansk klub Stærk defensiv midtbanespiller, der kan skoles til rimeligt højt niveau
Anthony Vanden Borre - Anderlecht Meget talentfuld højreback, både i spillet og in real life, som kan hentes til europæiske storklubber for rimelige penge
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#9 Nu du er inde på Anderlecth, er der også Steven Defour (eller er det Dafour...husker det ikke lige) og Vincent Kompany i samme klub - særligt sidstnævnte er fremragende.
#1 filmz-yoshimura 18 år siden
Jeg tænkte, at jeg ville lave en tråd, hvor man kunne komme med gode råd om, hvilke spillere, der er værd at bruge penge på, især de billige af slagsen, da man ofte begynder med noget færre penge, end man gjorde førhen (i Roma har man knap £2mill fra start!). Talenterne, de ukendte spillere, der kan fås for en slik, men som spiller ski'godt - det er dem, vi må dele med hinanden.
Lad mig lægge ud:
Lebohang Mokoena (sydafrikaner, kan fås for omkring £250.000)
Luis Figo (han er gammel, men spiller godt til prisen på knap £1,5 millioner)
Opdaterer med yderligere fund hen ad vejen ...
#2 fubar 18 år siden
Nostalgien længe leve.
#3 fubar 18 år siden
Nostalgien længe leve.
Kim Kælstrøm, Riqueme, Torres, Reyes, West og Guardiola på fri, osv, osv.
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Men men men.. Uha, der er jo mange.. En Nicolae Dica synes jeg gør det helt ekstremt godt.. Ved ikke, om 20mio dkr er vildt billigt, men det er da en del billigere end mindre gode, men mere profilerede spillere :)
Ellers kan jeg stærkt stærkt stærkt anbefale at hente Martial Riff fra Sochaux's ungdomsafdeling - helt genialt talent, der bliver et af spillets aller bedste højre midtbaner :)
#5 intak 18 år siden
Desuden vil jeg også anbefalde Per Ciljen skjelbred som det lykkedes mig at sælge til 70 mio. plus en lille bid af hans næste salg.
Andre spillere som jeg har hat succes med er Magnus Troest, Mikkel Thygesen, Wang Dalei og Kenneth Stenild nielsen
Endvidere kan jeg også anbefalde at du signer Andreas Laudrup idet du efter nogle år kan sælge ham og få en okay pris.
P.S. I LOVE THIS GAME :D
#6 thebigzzz 18 år siden
Marcelo - kan fås til 40-50 mill, guld værd efter en omvending til venstre midt.
Sherman (og så et efternavn :P) - kan fås til 11 mill han er 16-17 år og har kanon gode tal.
Kargbo - Virkelig flexibel spiller kan spille alle pladser i forsvaret på et acceptabel niveau, og så er han billig.
Cavenaghi - kan fåes til 40-60 mill, en god angriber, som stadig er relativt ung.
Halling frederiksen (vejle) - han er et ret stort talent, har købt ham for 400.000 kr i dortmund og efter et år i satelitklubben zwolle, er han 25 mill kr værd, og på vej til førsteholdet.
#7 Hive 18 år siden
01/02 er en udødelig klassiker, helt enig!
Gode, unge talenter til FM som også kan erhverves virkeligt, virkeligt billigt fra starten:
Nicolas Millán
Maximiliano Oliva
xxx Masucchio (tror jeg han hedder... er jævnaldrende med Oliva og de spiller begge samme position i samme klub)
Rang Shawkat
Kenneth Stenild
Baba Collins
Mario Bolatti
Især de 3 øverste er virkeligt gode talenter. Kommende verdensstjerner.
#8 filmz-yoshimura 18 år siden
#9 filmz-Munk 18 år siden
Gratis angriber, der kan hentes til næsten alle klubber, og bliver en super kompetent angriber
Ale - brasiliansk klub
Stærk defensiv midtbanespiller, der kan skoles til rimeligt højt niveau
Anthony Vanden Borre - Anderlecht
Meget talentfuld højreback, både i spillet og in real life, som kan hentes til europæiske storklubber for rimelige penge
- Steve Carell
#10 dolphinfriendly 18 år siden