Hehe, er du allerede irriteret igen? New record, I think..
Og jeg er da sådan set ligeglad med hvad du offentliggør herinde? Det må du da selv ligge og rode med.. :) Jeg ser bare ingen logik i at du skriver en udestående persons adresse herinde.. Men hyg dig da med det.. ;)
I'm out..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Vi gør atter opmæksom på at chikane er ikke tilladt i forumet, hvilket I begge er blevet informeret om pr. mail. Derfor skal I begge stoppe dette formålsløse skænderi øjeblikkeligt, ellers ser vi os nødsaget til at deaktivere jeres brugere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#91 evermind 17 år siden
#92 HonoDelLoce 17 år siden
Så kommer han s'gu til at lede længe ;)
#93 PredatorX 17 år siden
[Slettet af admin]
Er ikke dig?
Skod...
#94 HonoDelLoce 17 år siden
I øvrigt bliver den kære Daniel Clausen nok noget træt af, at du så'n lægger hans adresse og telefonnummer ind på et offentligt tilgængeligt forum..
#95 PredatorX 17 år siden
Uha ja for degulesider.dk er jo ikke offentligt nej. Men meld mig da til politiet så.
#96 HonoDelLoce 17 år siden
Hehe, er du allerede irriteret igen? New record, I think..
Og jeg er da sådan set ligeglad med hvad du offentliggør herinde? Det må du da selv ligge og rode med.. :) Jeg ser bare ingen logik i at du skriver en udestående persons adresse herinde.. Men hyg dig da med det.. ;)
I'm out..
#97 PredatorX 17 år siden
*gaaab*
whatever
#98 Benway 17 år siden
Vi gør atter opmæksom på at chikane er ikke tilladt i forumet, hvilket I begge er blevet informeret om pr. mail. Derfor skal I begge stoppe dette formålsløse skænderi øjeblikkeligt, ellers ser vi os nødsaget til at deaktivere jeres brugere.
#99 dolphinfriendly 17 år siden
#100 evermind 17 år siden