Gravatar

#91 evermind 17 år siden

He's in Aalborg with a few filmz-users to kill ... and soon the hunt will begin. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#92 HonoDelLoce 17 år siden

Så kommer han s'gu til at lede længe ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#93 PredatorX 17 år siden

Så :

[Slettet af admin]

Er ikke dig?

Skod...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#94 HonoDelLoce 17 år siden

Hehe, nej, det må jeg desværre meddele dig, at det ikke er..

I øvrigt bliver den kære Daniel Clausen nok noget træt af, at du så'n lægger hans adresse og telefonnummer ind på et offentligt tilgængeligt forum..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#95 PredatorX 17 år siden

Uha ja for degulesider.dk er jo ikke offentligt nej. Men meld mig da til politiet så.
Gravatar

#96 HonoDelLoce 17 år siden

Hehe, er du allerede irriteret igen? New record, I think..

Og jeg er da sådan set ligeglad med hvad du offentliggør herinde? Det må du da selv ligge og rode med.. :) Jeg ser bare ingen logik i at du skriver en udestående persons adresse herinde.. Men hyg dig da med det.. ;)

I'm out..
Gravatar

#97 PredatorX 17 år siden

*gaaab*

whatever
Gravatar

#98 Benway 17 år siden

Honodelloce og PredatorX

Vi gør atter opmæksom på at chikane er ikke tilladt i forumet, hvilket I begge er blevet informeret om pr. mail. Derfor skal I begge stoppe dette formålsløse skænderi øjeblikkeligt, ellers ser vi os nødsaget til at deaktivere jeres brugere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#99 dolphinfriendly 17 år siden

Slap nu af drenge...

Gravatar

#100 evermind 17 år siden

Bare for at sikre mig, at tråden her når 100 indlæg, inden den går kold, skriver jeg lige et ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: