Gravatar

#101 filmz-JON 17 år siden

60: "kan vi da sagtens sammenligne folkeskole og gymnasie karakterer?"

This is priceless :-) ... specielt fordi du næppe fik topkarakter i skrl. dansk. Det er ganske vovet at forslå karaktersammenligning i et så fejlspækket indlæg.

"Jeg lider på ingen måder af mindreværdskomplekser. Faktisk nok mere det modsatte"

Enig. Når du skriver så ringe dansk og samtidig vil sammenligne karakterer, da er din vurdering af dig selv formentlig lige i øjet. :-)
Gravatar

#102 filmz-JON 17 år siden

62: Hahaha, du er da underholdende ud over det sædvanlige.
Gravatar

#103 PredatorX 17 år siden

Det er egentlig et ganske sørgeligt karakter træk at svine en person til, som netop har fået at vide han ikke må svare igen.

Men igen, sikke et vigtigt indlæg. Endnu engang tak for din deltagelse i debatten. Iøvrigt kan et par fejl hist og her næppe antages som værende "fejlspækket".

Tak:-D Men det har andre jo allerede sagt, så hvorfor gentage andres visdomsord? Kan du ikke selv finde på noget nyt at tilføje?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#104 El Capitan 17 år siden

Luk nu røven!
Gravatar

#105 PredatorX 17 år siden

Hvorfor dog det??
Gravatar

#106 filmz-JON 17 år siden

103: Nu er det vel en strid om ord, hvorvidt der alene er tale om et par fejl hist og her. Personligt ville jeg imidlertid have gennemlæst mit indlæg grundigere, såfremt jeg lagde op til duel på karakterer:

", men så ikke kan tåle at jeg svarer igen"
Forkert kommatering - det placeres rettelig efter 'tåle'

"ikke skal sidde og komme med kommentar"
Ikke decideret forkert; men dårligt dansk. 'Sidde og' burde stryges, og kommentar burde tilføjes 'er'-endelse.

"interesser"
Du mangler 'er'-endelse.

"sammenligne folkeskole og gymnasie karakterer"
Det skrives 'sammenligne folkeskole- og gymnasiekarakterer'.

"det er der den hænger ved dig"
Det er ikke dansk - end ikke slang, med mindre jeg er blevet meget gammel.

"rimlig"
rimelig (eller rimeligt - begge dele er tilladt)

"generalt"
generelt

"der igennem har lov at..."
Ikke decideret forkert; men dårligt dansk.

"lad mig da endeligt høre"
Det hedder 'endelig'. Anvendt i denne sammenhæng er 'endelig' et adverbium; ikke et tillægsord.

"pisse let"
pisselet

"røv svært"
røvsvært

"og så derfor"
Det er dobbeltkonfekt - du må vælge melem 'så' og 'derfor'.

"Syndt at det stadig forfølger dig."
synd

---

De fleste Filmz-indlæg er fyldt med fejl, men det er de færreste brugere, der kører deres folkeskolepræstationer i stilling via sitet.

---

Vedrørende at jeg morer mig over dig: Ligesom du har lov at fremkomme med din mening - hvilket du i den grad må siges at have gjort - er vi andre vel også berettigede hertil, også i form af gentagelser/bekræftelser. Et ikke uvæsentligt element i et forum som dette er jo at gruppere sig med andre af samme mening som en selv.
Gravatar

#107 PredatorX 17 år siden

*lol*

Nu er de fleste af de fejl lavet i ren dovenskab, så der rører mig nu ikke det store. Men det er sjovt nok for mig at vide, at du har brugt mere tid på at skrive/lave det ene indlæg, end jeg har brugt i hele denne tråd :-D
Gravatar

#108 filmz-JON 17 år siden

107:

Det tog nu ikke så lang tid med copy/paste, kære ven. Men jeg kan forestille mig, at det ville have taget lang tid for dig.

Bortset fra rene slåfejl har jeg aldrig hørt om skriftlige fejl lavet i dovenskab.

"Jeg er lidt lad her til morgen, så jeg tror jeg vil stave generelt med a i dag, ligesom jeg vil sætte t efter synd, selvom det kun bruges i femårige børns talesprog. Endelig vil jeg krydre med at skrive sammenskrevne ord i to ord."
Gravatar

#109 davenport 17 år siden

Synes du er lidt unødigt provokerende J-O-N. Du prøver jo ligefrem at udæske PredatorX til at svine dig til.
Hvad har du gang i? - Jeg lugter sku lidt troll der!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#110 gi-jones 17 år siden

Enig. Det her er et godt sted at stoppe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: