# 39, 40 og 41 Pt. så har jeg søgt om fri de kommende 8 weekender fra arbejde 2, så når min chef svarer tilbage skal jeg nok give besked, men pt. har de ikke været særlig glade for at jeg tager fri, efter jeg tog 7 uger i træk sidste år med meget kort varsel :-/
Nope, jeg har ikke et ordenligt kamera p.t., efter jeg solgte mit gamle Nikon F75 med vertikaludløser og hele balladen. Det var ikke ligeså tungt som min daværende kammerats F4, men det var noget bedre at arbejde med, når der var lidt vægt i det.
Jeg har haft fingrene i et par forskellige DSLR og det føles bare forkert, især Canons, fordi de føles som om at de er lavet til børnefingre. Jeg kan ikke holde kameraet stille, hvis der ikke er lidt vægt på.
Et ordenligt kamera skal veje noget og føles som om at det kan bruges som slagvåben. :)
Hvis man kunne lave et F3 digitalt, ville jeg sgu købe sådan et, selvom der ikke er autofokus eller noget som helst i. :)
Købte et Canon 450d i USA for en måned siden og det er jeg allerede blevet ret glad for. Det er ikke et topkamera, men helt fint til mine behov. Tog en helt stak billeder i USA med, men har ikke lige et sted jeg kan uploade dem.
#41 elwood 17 år siden
Kenrockwell
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 Takfornu 17 år siden
#43 filmz-Kadann 17 år siden
Nope, jeg har ikke et ordenligt kamera p.t., efter jeg solgte mit gamle Nikon F75 med vertikaludløser og hele balladen. Det var ikke ligeså tungt som min daværende kammerats F4, men det var noget bedre at arbejde med, når der var lidt vægt i det.
Jeg har haft fingrene i et par forskellige DSLR og det føles bare forkert, især Canons, fordi de føles som om at de er lavet til børnefingre. Jeg kan ikke holde kameraet stille, hvis der ikke er lidt vægt på.
Et ordenligt kamera skal veje noget og føles som om at det kan bruges som slagvåben. :)
Hvis man kunne lave et F3 digitalt, ville jeg sgu købe sådan et, selvom der ikke er autofokus eller noget som helst i. :)
#44 elwood 17 år siden
#45 inflector 17 år siden
#46 Takfornu 17 år siden
#47 Riqon 17 år siden
#48 inflector 17 år siden
#49 inflector 17 år siden
så håber jeg det virker:)
#50 elwood 17 år siden
Deres morgen vækker ved navn Chigurh er lidt speciel...
Så mangler vi blot Steve MCqueen