Gravatar

#31 elwood 17 år siden

#30 Det er vidst det man kalder et alsidig objektiv 8-)

F3.5-6.3 hvad er det så nu lige det betyder for dens egenskaber, folk snakker tit om et lysstærk objektiv, hvad dækker det i grunden over.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 Takfornu 17 år siden

Er på udkig efeter et godt SLR kamera, kan I komme med et par inputs ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#33 elwood 17 år siden

#32 Nikon 8-)

Mange snakker godt om det nye Nikon D300, men igen der er også forskel på modellerne, D200 er vidst nok f.eks. en "lidt" tung sag og slæbe på.

men det bliver et "lille"SLR Cam også når man smækker et ordentlig Zoomobjektiv på f.eks. 8-)
Gravatar

#34 DarkLight 17 år siden

Jeg har lige købt et entrylevel DSLR, Sony A200, som netop vandt en pris indenfor "begynder"-spejlrefleks.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 filmz-Kadann 17 år siden

#33 -

Efter min mening skal et kamera veje noget. Af samme grund skal jeg have et med batteripakke/vertikaludløser, fordi jeg synes at moderne SLR-kamera ganske enkelt føles forkert, når jeg bærer rundt med dem.

Stod det til mig vejede de det samme som et Nikon F3 eller F4, dengang man lavede dem af go' gammeldags metal. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#36 Takfornu 17 år siden

Hmmm tror jeg skal forbi min Photoshop ;o) ... på vejen hjem og kigge nærmere :)

Har arbejdet med Nikon tidligere, men efter alle disse digitale modeller er kommet, er jeg blevet lidt i vildrede over hvad, der er godt/skidt :-/

Er der noget jeg specielt skal være opærksom på ift. gl. SLR kameraere ?
Gravatar

#37 elwood 17 år siden

#34 min onkel har også sådan et han er ret glad for det.

men så længe man ikke går ud og ruiner sig på et Nikon D3 så går det sku nok, det er satme en moppedreng.

#35 hehe så skal du ha et Nikon D3 måske.

Batteri pack'en er jo xtra udstyr så den kan man altid tilføje.

har du et DSLR nu her da eller ? var det bare erfaring fra den analoge tid hehe.

#36 Det gode ved Nikon er jo også at stort set alle deres gamle objektiver kan bruges så vidt jeg ved, så hvis man har noget liggene kan det vidstnok genbruges, ikke noget jeg selv har gjort i endnu, men muligheden er der da.
Gravatar

#38 Takfornu 17 år siden

@ Elwood nu kommer jeg jo snart over og besøger bl.a Jonas, så kunne vi ikke mødes og få en snak om det ???
Gravatar

#39 elwood 17 år siden

#38 I det her tilfælde, er Jonas meget mere erfaren, men jeg vil da gerne mødes med dig aligevel 8-)
Gravatar

#40 gi-jones 17 år siden

Det er en plan. Men jeg vil under alle omstændigheder anbefale det kamera Kenneth har. Det er et D80 og slår desværre lige mit eget D70 :(

Har du fundet ud af noget nærmere om hvornår du kommer forbi? Vi har optagelser fredag og lørdag i næste uge med Mads og Maja.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: