Gravatar

#1 Patriarch 19 år siden

Hejsa.. Søgte på UPS og Fedex... de tager ca. 1000-1500 for en forsendelse til USA. What the fuck?

Ok - det er så udelukket. Post Danmark tager 250+ for det hvilket jeg også synes er i overkanten da prisen svare til over halvdelen af hvad mit produkt vil koste. Tvivler på der er mange amerikanere der hopper på den.

Alternativet er at jeg må sende en røvfuld pakker derover til opbevaring, og så finde en agent der over der kan sælge videre lokalt. Det virker bare lidt vildt.

Så er der nogen andre bud på billig fragt af pakker til USA?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filmz-saku 19 år siden

jeg tror ikke det er muligt
Gravatar

#3 Confused101 19 år siden

#1 Tja' det eneste bud jeg kan komme med er at enten kende en indenfor en branche der sender containere derover, og tale godt for din sag, om du ikke kan få pladsen over deres produkt.

Eller gå sammen med flere andre der skal sende derover.
Gravatar

#4 Patriarch 19 år siden

Ja... ser ud til at jeg på en eller anden måde må få mig et distributions center derover og så betale en røvfuld penge for at sende 100 stk derover. Så kan de sendes derfra...

Alternativt kan jeg prøve at finde en masse amerikanere der vil have produktet - og så kan de splejse om den høje pris i forsendelse. Hvis de er nok, så går det.

Belastende - på nogen måder er verden ikke så lille igen :)
Gravatar

#5 thomas040 19 år siden

Hvad er det du skal have sendt? Nu er jeg bare nysgerrig...
Failure is a zero out.
Gravatar

#6 chandler75 19 år siden

Mon ikke det er hans spil...?

http://www.filmz.dk/forum/item/21196/#first
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Patriarch 19 år siden

Indeed... Det og så ThermaPower :D
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Hvor stor er pakken(erne) ???

Ring til mig i morgen på arbejde så skal jeg nok finde ud af noget til dig, for jeg skal bare lige have lidt mere info fra dig om forsendelsen, for jeg både privat og på mit arbejde sender mange pakker hverdag.

Send mig en PB her på filmz, hvor og hvordan jeg kan kontakte dig.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: