Gravatar

#1 filmz-Chemic 19 år siden

Jeg har længe været på jagt efter et spil fra en spillemaskine som jeg engang ofte brugte mine penge på. Problemet er jeg ikke er sikker på hvad det hedder?
Tror det kunne hedde noget lign. "Snowers" ?
Det er sådan et "Bubble Bobble" agtig spil hvor det også er inddelt i baner med X antal monstre på hver bane. Så kunne man "Sne dem til" i snebolde og derefter rulle dem afsted så de døde.
Er der nogen der kender dette???
Det ville være guld at kunne komme til at spille det igen :oD
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#2 thomas040 19 år siden

var det noget med at man skulle trille nogle snebolde store og så kunne skubbe dem afsted og ramme fjenderne?

noget ringer et sted...
Failure is a zero out.
Gravatar

#3 filmz-Chemic 19 år siden

Ved ikke om de skulle ramme fjedre, men de skulle vist trilles og ramme noget så de gik i stykker, da der var monstre deri (A la Bubble Bobble hvor man skulle smadre boblerne)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Det lyder meget som Snow Brothers
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-Chemic 19 år siden

Ja daaa! Tænkte nok der var hjælp at finde her på siden :D
Nu går jagten ind på en emulator eller noget så jeg kan få gennemført det spil.. Weeeeee :D
Tusind tak!
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

We Aim To Please. Så lidt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 duuk74 19 år siden

#5 Jeg ved hvor der findes en god emulator :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#8 filmz-Chemic 19 år siden

Tak.. men har fundet en og allerede gennemført spillet.
Et meget glædeligt gensyn ellers ;D

Skriv ny kommentar: