Gravatar

#71 Steffan Rasmussen 18 år siden

Mine favoritter af Yogi-isms:

-Never answer an anonymous letter

-If the people don't want to come out to the ballpark, nobody's going to stop them.

Han skulle give anvisninger til, hvordan man kom hjem til ham. "When you come till a fork in the road, take it."
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#72 dyg 18 år siden

Hvad dælen, andre baseball-kendere end mig herinde? Eller er du bare fan af den mægtige Yogi? :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#73 filmz-Annabel 18 år siden

Der var et portræt af ham i 60 minutes engang.
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#74 Steffan Rasmussen 18 år siden

Jeg er en stor baseball-fan (Atlanta Braves). Ser nok 50-60 Braves kampe om året på MLB.TV
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#75 dyg 18 år siden

Puha, Braves :S Men så længe det ikke er red sox, så går det. Jeg selv er til New York holdene (både i baseball og i football), primært Yanks (det har været hårdt at gå til baseball-træning i år, alle de andre driller mig med Yankees), men naturligvis også Mets.

Jeg misbruger også MLB.TV på det groveste, har deres premium abonnement, hvor man kan se 6 kampe på én gang, det er ganske nifty.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#76 Steffan Rasmussen 18 år siden

Jeg nøjes med det almindelige abonnement. Jeg synes ikke jeg kunne se den store forskel i kvaliteten på billedet, på de to eksempler de kørte med, og jeg ser sjældent andre kampe end Braves' så jeg har ikke brug for 6op-optionen.
Gravatar

#77 Steffan Rasmussen 18 år siden

Så holder du nok med Braves over weekenden :-) Glæder mig over at de kommer til at misse Beckett, og at det ser ud til Smoltz bliver klar til lørdag.

Skriv ny kommentar: