Gravatar

#11 filmz-lallenkalaf 18 år siden

HOV STOP HOLDT!!!!.. er det til at promovere din egen hjemmeside/firma hjemmeside ?

ADwords idag, er alt alt for dyrt i forhold til hvad man får tilbage - når man snakker markedsføring, snakker man om ROI (return of investment) - dvs. lægger du en krone, skal du have 10 igen (helst) og lægger du 10, skal du gerne have 100 tilbage - det er logik, men desværre er der en myte om at ADwords kan give dig hele tilbage i løbet af ...skal vi sige kort tid - det kan det også, hvis du har: Sesonprodukter, niche produkter, eller bare er villig til at betale en formue for de rigtige ord (jo mere populært et ord, jo mere koster det at få en fornuftig placering. bla. ordet sex kan godt koste op til 7 - 9 kr. pr. klik).
Et godt udgangs punkt for enhver markedsføring er at tage udgangs punkt i sine egne vaner - når du bruger Google, hvor ser du først på siden (ca. 97%) ser først i venstre side.
Når du bruger Google, hvad er dit formål så med at bruge Google? - (99%) er for at SØGE efter produkter, viden etc. og IKKE for at se reklamer/Adwords (du ser jo heller ikke film for at se reklame blokke) og jeg kunne blive ved.

Det jeg vil anbefale dig, istedet for - er at du bygger din hjemmeside op i "en-søge-venlig" hjemmeside og tilmelde den til Googles URL Indeksering og/eller du vælger at få optimeret din hjemmeside, såkaldt SEO.
hertil vil jeg sige, at jeg (som den kvikke læser nok har erfaret)sidder med alt dette til dagligt (salgschef ved et net/IT-bureau), SEO vs. ADwords etc. og kan hjertens gerne være behjælpelig - men du skal ligeledes vide, at markedsføring KOSTER penge. uanset om du vælger SEO eller ADwords.

PM mig og jeg skal gerne hjælpe dig, men jeg aner ikke hvordan man sætter ADwords op - jeg kan kun rådgive dig i de muligheder du har. Evt. send mig dine "søgeord" (og hj.side URL/adr.) altså dem du vil have ADwords på og så skal jeg gerne lave en analyse til din side.

Såfremt jeg nu er hlet galt på den og det handler om at du vil have ADwords PÅ dine hjemmeside, såkaldt ADsense. så ...så er det en helt anden boldgade.

Filmz bruger i last og brast

P.S: her et link over hvor folk kigger henne på google
gul er det atraktive sted
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#12 McPeter 18 år siden

#11 - mange tak for fedt indlæg - har fundet ud af det, men har lige sendt dig en pm alligevel...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: