Hey - ville lige høre om der er nogen der har erfaring med at oprette google add-words? Hvordan gør man? et sted man kan læse en tutorial eller sådan noget?
Jeg har siddet lidt med det i forbindelse med arbejdet, og det er hundesvært at finde hoved og hale i. Jeg har kun siddet og administreret det (hvilket også er temmelig besværligt), så jeg kan ikke hjælpe dig med, hvordan man kommer i gang. Sorry.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 - tak. Har siddet i eftermiddags og roddet med det. Tager lige lidt tid at komme igang med, men de har forsøgt at lave det pædagoisk med mange FAQs osv de relevante steder. Fortsætter imorgen eller fredag og så må vi se om jeg også fanger det administrative. :-)
#7 AdWords, dvs. "ad" som i reklame/annonce (advertisement) ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 McPeter 18 år siden
På forhånd mange tak
Mvh
Peter
#2 McPeter 18 år siden
#3 filmz-bullettooth 18 år siden
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 McPeter 18 år siden
#6 filmz-maxhh 18 år siden
Jeg var selv SÅ tæt på at skrive det... men mente det var liiige en tand for flabet... ;o)
Mvh
MaxHH
#7 MadMartigan 18 år siden
Eller er jeg helt væk?
#8 filmz-bullettooth 18 år siden
#9 filmz-yoshimura 18 år siden
#10 MadMartigan 18 år siden