#11, ja han har en unik lyd, som man sikkert kan genkende. Men den er vel ikke mere unik end folk kan kopierer måden han spiller på. Det er straks sværere at kopiere en måde at synge på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er nu de færreste kunstnere som vil have det på sig at de kopierer andre, så jeg tvivler på at deres nuværende guitarister vil have samme lyd som Slash. Det havde de ihvertfald ikke da de optrådte til en eller anden awardfest for ½-1 år siden.
Men, vi må jo bare holde fast i at vi er uenige og så er den jo ikke længere. :)
Hvorfor skulle de ikke kunne det? :) Bandet havde en anderledes lyd til det awardshow jeg så dem spille til, selvom de spillede et af de gamle numre.. det skulle være meget underligt at det havde ændret sig siden da.
Det er jo andre musikere, så er det næsten umuligt at få præcis den samme lyd som de gamle medlemmer og det ville da også være underligt hvis de ikke lagde deres personlige præg på de gamle sange.
Selv kopibands lyder jo ikke 100% som de bands de kopierer. :)
#11 filmz-Kadann 19 år siden
#12 filmz-sparrowed 19 år siden
#13 DarkLight 19 år siden
Det er straks sværere at kopiere en måde at synge på.
#14 filmz-Kadann 19 år siden
Det er nu de færreste kunstnere som vil have det på sig at de kopierer andre, så jeg tvivler på at deres nuværende guitarister vil have samme lyd som Slash. Det havde de ihvertfald ikke da de optrådte til en eller anden awardfest for ½-1 år siden.
Men, vi må jo bare holde fast i at vi er uenige og så er den jo ikke længere. :)
#15 DarkLight 19 år siden
#16 filmz-Kadann 19 år siden
Hvorfor skulle de ikke kunne det? :) Bandet havde en anderledes lyd til det awardshow jeg så dem spille til, selvom de spillede et af de gamle numre.. det skulle være meget underligt at det havde ændret sig siden da.
Det er jo andre musikere, så er det næsten umuligt at få præcis den samme lyd som de gamle medlemmer og det ville da også være underligt hvis de ikke lagde deres personlige præg på de gamle sange.
Selv kopibands lyder jo ikke 100% som de bands de kopierer. :)
#17 DarkLight 19 år siden
#18 davenport 19 år siden
Tænk dog på os, der er på arbejde... :´(
#19 DarkLight 19 år siden
#20 davenport 19 år siden