Nogle herinde der ved noget om, hvornår den officielle dato af deres nye album: Chinese Democracy album er??
Ved at de skal optræde på Roskilde Festival- (hvis vi kan stole på Axl Rose) Synes ikke at der har været en konkret dato, for udgivelse...har dog hørt en demo...hvor enkelte sange trænger til en finpudsning.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Og hvis albummet ikke kommer her i marts/starten af april, vil jeg godt vædde med der kommer nogle rygter som siger maj/starten af juni and so forth... ;)
Jeg vil sige at jeg er mere interesseret i at se Velvet Revolver end "Guns N' Roses" live. Hvis Axl kunne komme ud over sit ego og samle de gamle drenge, så var jeg klart på.. men der mangler altså noget, når Slash ikke står og vrider sin Les Paul på scenen. :)
#1 filmz-sparrowed 19 år siden
Nogle herinde der ved noget om, hvornår den officielle dato af deres nye album: Chinese Democracy album er??
Ved at de skal optræde på Roskilde Festival-
(hvis vi kan stole på Axl Rose)
Synes ikke at der har været en konkret dato, for udgivelse...har dog hørt en demo...hvor enkelte sange trænger til en finpudsning.
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Når Axl får nosset sig sammen. :)
#3 filmz-Daedalos 19 år siden
Vi får se..
How much does life weigh?
#4 Skum 19 år siden
#5 filmz-sparrowed 19 år siden
Guns N Roses der optræder til Roskilde??
Jeg spø'r fordi en af mine venner er i tvivl..
mener selv; at det er det nye, der skal optræde.
#6 DarkLight 19 år siden
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Efter min overbevisning er det ikke Guns N' Roses, men bare et andet band med Axl i forgrunden som spiller deres sange. :)
#8 filmz-sparrowed 19 år siden
Det bli'r da fedt, hvis man får mulighed for at høre Axl Rose synge de gamle GNR tracks Live..
I øvrigt var det fedt, at høre/se Velvet Revolver GNR-sange, til sidste års Roskilde.
#9 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg vil sige at jeg er mere interesseret i at se Velvet Revolver end "Guns N' Roses" live. Hvis Axl kunne komme ud over sit ego og samle de gamle drenge, så var jeg klart på.. men der mangler altså noget, når Slash ikke står og vrider sin Les Paul på scenen. :)
#10 DarkLight 19 år siden