Gravatar

#1 jessup 18 år siden

Jeg har forgæves prøvet at huske hvem du var og hvor du postede. Hvis du giver dig til kende har jeg netop læst noget du kan bruge i distinktionen mellem Docudrama, Dramadocu og Mockumentary. Disse distinktioner inkludere også film som Schindlers liste, Slaget om Algirs osv.

Jeg kan sende en kilde til dig i morgen hvis du stadig har brug for et heads up.

This is just until June
Gravatar

#2 lagoni 18 år siden

Var det speciale, ikke bare en opgave? Mener det kan være Skeloboy, men er ikke sikker.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Hvis det er Skeloboy, der er den rette, så er det et speciale om film og historiebevidsthed.

Tråden er her:

http://www.filmz.dk/forum/item/25047/#first
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Mose 18 år siden

Jessup: Jeg vil gerne have tilsendt kilden, lyder som noget jeg måske kunne bruge, ligeledes til en opgave. Tak :)
Gravatar

#5 Skeloboy 18 år siden

Hov, har ikke lige set den tråd før nu...

#2, det er speciale

Og du må gerne sende mig det link, lyder som noget jeg kan bruge. Ville nu ikke sætte selv Schindlers Liste og Slaget om Algier som docudrama...eller dramadocu, men tror også definitionen er lidt flydende med de begreber...(og det er jo humaniora...alt er flydende)

Skriv ny kommentar: